Ganszyniec: Projektowanie gier to podróż

Na trwającym właśnie w Lublinie Falkonie jedną z prelekcji poprowadził znany z naszych łam Artur Ganszyniec. O czym? O tym, jak należy zabrać się do tworzenia swojej własnej gry. Bo pułapek po drodze czeka na nas co niemiara.

Ganszyniec: Projektowanie gier to podróż
marcindmjqtx

13.11.2010 | aktual.: 18.01.2016 12:01

Mam nadzieję, że prelekcja się Wam spodobała.

Piotr Gnyp

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
podcastbranżagamedev
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.