Games on Demand będą działać z wcześniejszymi save`ami
Jak już wiecie, 11 sierpnia będzie miała miejsce aktualizacja interfejsu głównego konsoli Xbox 360, która udostępni nam takie rzeczy, jak chociażby Games on Demand - czyli pełne, duże gry dostępne w cyfrowej dystrybucji. Kotaku donosi, iż zgodnie z tym, co przekazał im Microsoft, wcześniejsze save'y będą działać z zakupionymi w tej usłudze tytułami. W zasadzie można by się zapytać, czy nie jest to rzecz oczywista i po co o tym mówić, patrząc jednak na to, co dzieje się u konkurencji, okazuje się, że to dość ważna cecha.
Zarówno bowiem w Burnoucie Paradise, który Sony jakiś czas temu udostępniło na PSN, czy nadchodzącym Metroid Prime Trilogy, które zawierać będzie wydane już na Wii Metroid Prime: Corruption taka rzecz nie ma miejsca i niestety, nasze wcześniejsze zapisane stany gry możemy sobie wsadzić. Jest to dziwne, ale niestety prawdziwe.
W sumie mam nadzieję, że takie "normalne" rzeczy będą niedługo na tyle normalne, że nie będziemy musieli o nich trąbić. A tak w ogóle to liczę na to, że niedługo albo Sony, albo MS zaoferują nam trzymanie swoich save'ów na ich serwerach, tak by w końcu raz na zawsze przestać się obawiać padnięcia dysku/karty pamięci, nie musieć nosić ze sobą dodatkowych urządzeń z zapisanymi stanami gier itd. Loguję się na dowolnej konsoli swoim profilem i mogę kontynuować rozgrywkę tam, gdzie ją ostatnio skończyłem. To chyba nie jest aż tak trudna do zaimplementowania, prawda?