Game Industry Trends - konferencja poświęcona grom, potencjale polskich twórców i światowym trendom

W dniach 28-29 listopada 2011 w Warszawie odbędzie się konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011).

Game Industry Trends - konferencja poświęcona grom, potencjale polskich twórców i światowym trendom
marcindmjqtx

17.11.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:48

Celem pierwszej z cyklu, listopadowej konferencji GIT 2011, jest propagowanie wiedzy o rynku różnego rodzaju gier i aplikacji, a także prezentacja najciekawszych projektów, dobrych praktyk i nowych trendów z branży gier. Podczas dwóch dni Konferencji przedstawionych zostanie prawie 20 prezentacji poruszających różne aspekty biznesu growego.

Gościem specjalnym spotkania będzie Christopher Cunnigham, współautor „Gamifation by Design" i jeden z promotorów trendu grywalizacji na globalnym rynku. Na imprezie GIT 2011 nie zabraknie również pionierów i liderów polskiej branży gier (Paweł Marchewka/Techland, Marek Tymiński/City Interactive, Marcin Przasnyski/11bit, Wojciech Ozimek/one2tribe czy Mariusz Klamra/Gry-OnLine).

Jaka jest wartość polskiego rynku gier i jakie dominują na nim trendy technologiczne? Co decyduje o sukcesie gry? Jak zarabiać na grach bezpłatnych i jak wdrażać gamifikację? - jak informują organizatorzy na te, i wiele innych pytań poznamy odpowiedzi podczas dwóch dni wykładów. A to nie wszystko.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane wyniki badania polskich graczy przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (Gemius) dla NoNoobs.pl. GIT 2011 odbędzie się w dniach 28-29 listopada 2011 w Warszawie. Szczegółowy program, lista prelegentów oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie www.git2011.pl

Każda z osób uczestniczących w Game Industry Trends 2011 dzięki CD Projekt RED otrzyma bezpłatnie Wiedźmina 2 z Gog.com.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.