Dziś (tak jak i wczoraj) na naszym Facebooku pojawiają się krótkie relacje z konferencji Game Industry Trends. Nie musicie mieć konta, by je śledzić.
Program GIT 2011 na dziś wygląda tak, opisy poszczególnych wykładów znajdziecie na stronie konferencji:
09:45-10:15 - W grywalizacji nie chodzi o granie! - Paweł Tkaczyk (właściciel agencji brandingowej MIDEA, autor książki „Grywalizacja”); 10:15-11:00 - GOŚĆ SPECJALNY GIT 2011 - Christopher Cunningham (współautor "Gamification by Design”); 11:00-11:15 - Sesja Q & A z Christopher'em Cunningham'em, prowadzący: Paweł Tkaczyk; 11:45-12:15 - Kim jest dzisiejszy gracz? - Wojciech Ozimek (współzałożyciel one2tribe); 12:15-12:45 - Reklama w grach łapie drugi oddech? - Adam Semik (dyrektor zarządzający AdAhead/Head of Product Development ARBOinteractive) 12:45-13:15 - Social Media Games a reklama - Jacek Jankowski )Redefine, Nobagames); 13:15-13:45 - Jak zachęcić do grania? Karta i program PAY - Michał Bzowy (wiceprezes zarządu, DialCom24); 14:45-15:15 - Mikropłatności - plus 10 do monetyzacji gry - Piotr Żychliński (prezes YetiPay); 15:15-15:45 - Kupowanie kupujących? - Patryk Grzeszczuk (strategy team leader, Hypermedia Isobar); 16:15-16:45 - Zabawa z marką w rozliczeniu na cost per engagement - Adam Dyba (wiceprezes IDMnet;
Paweł Kamiński
GIT 2011