Galeria: znani twórcy projektują potwory do Lord of Arcana
Lord of Arcana to niedawno zapowiedziana przez Square Enix gra na PSP będąca, w dużym uproszczeniu, klonem Monster Huntera. Najciekawsze w niej jest to, że przy projektowaniu potworów pomagają światowej sławy artyści. Wiemy już, kto konkretnie i na liście jest jedno naprawdę duże nazwisko...
marcindmjqtx
12.07.2010 | aktual.: 06.01.2016 16:42
Artyści projektujący potwory dla Lord of Arcana to między innymi:
- Todd McFarlane - dla mnie nazwisko najbardziej znaczące. Stworzył postać Spawna, przez lata współpracował także z Marvelem - przez długi czas odpowiedzialny był za Spider-Mana i był to, moim skromnym zdaniem, jeden z najlepszych okresów dla tego bohatera. W galerii możecie podziwiać jego projekt Nidhogga, zielonego smoka.
- Yoshitaka Amano - znany głównie z pracy przy serii Final Fantasy. To on stworzył Agni - ognistego golema, którego zobaczyć możecie w galerii.
- Hideo Minaba - również pracował przy Final Fantasy. Jego projekt to Bahamut - rogaty smok o stalowych łuskach.
Poza tym w projektowaniu potworów biorą udział także trochę mniej znani twórcy, między innymi:
- Rin Kususaga (goblin-łowca w galerii).
- Kimihiko Fujisaka (szkielet).
- Senda Satoru (minotaur i gryf).
Wszystkie projekty wyglądają, trzeba przyznać, naprawdę nieźle. Squre Enix zamierza stopniowo ogłaszać artystów i ich prace, więc w przyszłości z całą pewnością możecie oczekiwać kolejnych grafik.
[via Andriasang]
Tomasz Kutera