Forza Horizon 5 ukradła show. A my mamy porcję kolejnych informacji
Niedzielne wydarzenie Xbox & Bethesda Games Showcase pełne było mniejszych lub większych fajerwerków. Ale nasze serca (i oczy) skradła Forza Horizon. Twórcy nie zamierzają odpuścić i sypią kolejnymi szczegółami.
Forza Horizon 5 trafi na konsole Xbox Series X|S, Xbox One oraz na pecety 9 listopada. Od dnia premiery będzie też dostępna w Xbox Game Pass. Właścicieli pecetów oraz konsoli nowej generacji od Microsoftu ucieszy fakt, że w grze nie zabraknie obowiązkowej rozdzielczości 4K (na XSX przy 30 klatkach na sekundę), HDR i ray tracingu. Na obu modelach nowych Xboksów będzie można również grać w 60 klatkach na sekundę, ale przy niższej rozdzielczości.
Playground Games chwali się również dynamicznymi efektami pogodowymi oraz zasięgiem rysowania obiektów, jakiego jeszcze w Forzie nie widzieliśmy. Studio pokazało również kilka nowych fragmentów, które pokazują, jak bardzo różnorodny będzie świat w grze. Twórcy obiecują w sumie 11 biomów w tym pustynię, dżunglę czy aktywny wulkan.
W sieci pojawiły się również minimalne wymagania Forza Horizon 5 na PC. Potrzebny będzie:
- Procesor Intel Core i3-4170 @ 3,7 GHz lub Intel Core i5-750 @ 2,67 GHz,
- Pamięć 8 GB RAM i 80 GB miejsca na dysku,
- Karta graficzna GeForce GTX 650 Ti lub Radeon R7 250X,
- DirectX 12, 64-bitowy Windows 10.