Fortnite miał Marvela, PlayerUnknown’s Battlegrounds ma DC

Nie za późno na taką reakcję?

Fortnite miał Marvela, PlayerUnknown’s Battlegrounds ma DC
Adam Piechota

07.11.2018 09:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że niegdyś szalenie popularny PUBG powoli przygotowuje się do battleroyalowania na platformie Sony, gdzie z pewnością nie ma szans zdetronizować już konkurencji Epic Games, ale znowu może zarobić cysternę gotówki. To część „dużych nowin”, o których mamy usłyszeć niebawem (fani obstawiają również kolejną mapę). O czymś jednak Dominik nie zdążył wspomnieć - ciekawym crossoverze Bluehole i filmowego uniwersum DC. Cóż, Margot Robbie nigdy za wiele, prawda?

PUBG - New Skins - Suicide Squad (Joker and Harley Quinn)

Trudno stwierdzić, czy potencjał tego faktu zostanie odpowiednio wykorzystany, czy „wielkie wydarzenie” skończy się wyłącznie na skórkach - obecnie Harley Queen (rewelacyjna kopia tej z kontrowersyjnego filmu z 2016) i Jokera (przeciwnie, biedo-strój jak gdyby stworzony na szybko przez fana). Gdy w Fortnite pojawił się Thanos, towarzyszył mu specjalny, bardzo udany tryb rozgrywki. Ale Fortnite to Fortnite. Aż trudno uwierzyć, że kiedyś nazywany był wyłącznie epigonem PUBG. Coś w tym stylu mogłoby pomóc podupadającej pozycji.

Crossover w jakiś sposób opowiada nam smutną historię Battlegrounds. Jest tym „poważniejszym”, mniej kolorowym, mniej efektownym battle royale. Cały czas walczy o uwagę. Trochę jak filmy DC, które od lat próbują dogonić główną konkurencję. Przeciwnie zabawny, barwny i zawsze na czasie Fortnite, całkiem sensownie współpracujący wcześniej z Marvelem. Podobnie jak w kinie - nie ma raczej już realnej szansy, by drugie miejsce dogoniło lidera. Niemniej zawsze lepiej mieć wybór niż go nie posiadać. A gdyby nie PUBG w 2017 roku, być może nie byłoby Fortnite’a w 2018. Zatem jest to już część historii.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.