Fortnite miał Marvela, PlayerUnknown’s Battlegrounds ma DC

Nie za późno na taką reakcję?

Fortnite miał Marvela, PlayerUnknown’s Battlegrounds ma DC
Adam Piechota

07.11.2018 09:30

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że niegdyś szalenie popularny PUBG powoli przygotowuje się do battleroyalowania na platformie Sony, gdzie z pewnością nie ma szans zdetronizować już konkurencji Epic Games, ale znowu może zarobić cysternę gotówki. To część „dużych nowin”, o których mamy usłyszeć niebawem (fani obstawiają również kolejną mapę). O czymś jednak Dominik nie zdążył wspomnieć - ciekawym crossoverze Bluehole i filmowego uniwersum DC. Cóż, Margot Robbie nigdy za wiele, prawda?

PUBG - New Skins - Suicide Squad (Joker and Harley Quinn)

Trudno stwierdzić, czy potencjał tego faktu zostanie odpowiednio wykorzystany, czy „wielkie wydarzenie” skończy się wyłącznie na skórkach - obecnie Harley Queen (rewelacyjna kopia tej z kontrowersyjnego filmu z 2016) i Jokera (przeciwnie, biedo-strój jak gdyby stworzony na szybko przez fana). Gdy w Fortnite pojawił się Thanos, towarzyszył mu specjalny, bardzo udany tryb rozgrywki. Ale Fortnite to Fortnite. Aż trudno uwierzyć, że kiedyś nazywany był wyłącznie epigonem PUBG. Coś w tym stylu mogłoby pomóc podupadającej pozycji.

Crossover w jakiś sposób opowiada nam smutną historię Battlegrounds. Jest tym „poważniejszym”, mniej kolorowym, mniej efektownym battle royale. Cały czas walczy o uwagę. Trochę jak filmy DC, które od lat próbują dogonić główną konkurencję. Przeciwnie zabawny, barwny i zawsze na czasie Fortnite, całkiem sensownie współpracujący wcześniej z Marvelem. Podobnie jak w kinie - nie ma raczej już realnej szansy, by drugie miejsce dogoniło lidera. Niemniej zawsze lepiej mieć wybór niż go nie posiadać. A gdyby nie PUBG w 2017 roku, być może nie byłoby Fortnite’a w 2018. Zatem jest to już część historii.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.