Flower możliwy jedynie na PS3
ThatGameCompany to jedna z niewielu firm, która wspiera PlayStation Network tak bardzo innowacyjnymi projektami. Oczywiście wszyscy byliśmy pod dużym wrażeniem tego, co udało im się stworzyć we Flower, te wspaniale reagujące źdźbła trawy. Co ciekawe deweloper w jednym z wywiadów twierdzi, że taki wygląd byłby niemożliwy do powtórzenia na innych platformach, bo bardzo silnie wykorzystują SPU procesora:
"To naprawdę byłoby niemożliwe, by wyglądało identycznie na jakimkolwiek innym systemie. Ale to jest właśnie jedna z zalet pracy ekskluzywnie na jednej platformie - naprawdę możemy tworzyć wszystko z myślą o tej jednej konsoli." 200 tysięcy źdźbeł trawy jednocześnie na ekranie i wszystkie reagują na nasze działania. ThatGameCompany poczyniło spore postępy względem flOw, aż nie mogę się doczekać trzeciego tytułu, który wyjdzie spod ich dłuta.
[via CVG]