Final Fantasy XIV na PS3 spóźni się z powodu pamięci
Hiromichi Tanaka jeszcze podczas Gamescomu zapytany został przez VG247 dlaczego Final Fantasy XIV pojawi się na PS3 dopiero w marcu przyszłego roku podczas gdy gra na PC premierę będzie mieć już w przyszłym miesiącu. Odpowiedzią jest pamięć. Jeśli ciekawią Was losy FFIXV na Xboksa 360 to tutaj nic się nie zmieniło - nadal trwają rozmowy z Microsoftem.
Tanaka, poprzez tłumacza, sytuację z PS3 wyjaśnia następująco:
Główną przyczyną była pamięć. Oni przystosowują i optymalizują teraz pamięć, trwa to dłużej niż się spodziewaliśmy. Ale pracujemy naprawdę ciężko by dostarczyć grę najszybciej jak to możliwe. Producent FFIXV nie sprecyzował co prawda kim są oni ani o jaką pamięć chodzi, ale z ogromną dozą prawdopodobieństwa założyć można, że oni to zespół pracujący nad grą, a pamięć to RAM.
[via VG247]
Marcin Lewandowski