Film Call of Duty raczej się nie przydarzy, bo może zaszkodzić marce

Film Call of Duty raczej się nie przydarzy, bo może zaszkodzić marce

Film Call of Duty raczej się nie przydarzy, bo może zaszkodzić marce
marcindmjqtx
10.01.2013 10:31, aktualizacja: 05.01.2016 16:25

A ja myślałem, że przerabianie na film gry, która przerabia na język gier sceny z filmów to dobry pomysł.

No dobra, wcale tak nie myślałem.

Do filmowych planów z rezerwą podchodzi sam szef Activision, Bobby Kotick, który zdaniem New York Times miał odrzucić kilka ofert od hollywoodzkich wytwórni. Jego zdaniem, filmowe adaptacje gier rzadko kiedy podobają się graczom i mogą tylko zaszkodzić marce.

I ma rację.

Zwłaszcza, po co ekranizować Call of Duty, szarpać się z efektami specjalnymi, lokacjami, kaskaderami i kampanią reklamową, skoro co roku wydaje się grę, która i tak zarabia więcej?

Źródło: New York Times

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)