Fani Divinity: Grzech Pierworodny mogą zacierać ręce - studio Larian pracuje nad dwoma cRPGami
Autorzy tegorocznego hitu przygotowują dwa tytuły na silniku Grzechu Pierworodnego.
Sven Vincke, szef Larian Studios, ogłosił na swoim blogu, że wraz ze współpracownikami tworzy aż dwa cRPGi zbudowane na silniku Divinity: Grzech Pierworodny. Teraz, kiedy techniczny fundament został wyłożony, Larian Studios zamierza dopracowywać go w każdym aspekcie, ucząc się na błędach popełnionych przy Grzechu Pierworodnym oraz skupiać się na wymyślaniu nowych, porywających historii, które można opowiedzieć w zaprojektowanym przez nich systemie.
Ale dwa cRPGi? To trochę dużo, prawda? Nawet jeśli weźmiemy pod uwagę, że studio od czasu ukończenia Grzechu Pierworodnego rozrosło się z 42 osób do 53. Trzeba jednak zaufać, że Larian Studios wie, co robi, a dwie przygotowywane historie są doskonałe i w żaden sposób nie dało się ich scalić w jedną grę. Czekamy z niecierpliwością na nowe informacje.
Sven Vincke wykazuje się również pokorą, krytykując Grzech Pierworodny m.in za wątek główny, który mógł być opowiedziany lepiej i braki w systemie walki, który powszednieje po I akcie. Dlatego przed wypuszczeniem nowych tytułów twórcy zamierzają wprowadzić jeszcze szereg usprawnień do już wydanej gry.
Taka postawa robi wrażenie, szczególnie biorąc pod uwagę, że Divinity: Grzech Pierworodny i tak został przyjęty bardzo ciepło. W takim razie pozostaje nam życzyć powodzenia, nie zmieniania podejścia i dużo, dużo pomysłów na fabułę.
Patryk Fijałkowski