Fani Divinity: Grzech Pierworodny mogą zacierać ręce - studio Larian pracuje nad dwoma cRPGami
Autorzy tegorocznego hitu przygotowują dwa tytuły na silniku Grzechu Pierworodnego.
18.12.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:21
Sven Vincke, szef Larian Studios, ogłosił na swoim blogu, że wraz ze współpracownikami tworzy aż dwa cRPGi zbudowane na silniku Divinity: Grzech Pierworodny. Teraz, kiedy techniczny fundament został wyłożony, Larian Studios zamierza dopracowywać go w każdym aspekcie, ucząc się na błędach popełnionych przy Grzechu Pierworodnym oraz skupiać się na wymyślaniu nowych, porywających historii, które można opowiedzieć w zaprojektowanym przez nich systemie.
Ale dwa cRPGi? To trochę dużo, prawda? Nawet jeśli weźmiemy pod uwagę, że studio od czasu ukończenia Grzechu Pierworodnego rozrosło się z 42 osób do 53. Trzeba jednak zaufać, że Larian Studios wie, co robi, a dwie przygotowywane historie są doskonałe i w żaden sposób nie dało się ich scalić w jedną grę. Czekamy z niecierpliwością na nowe informacje.
Sven Vincke wykazuje się również pokorą, krytykując Grzech Pierworodny m.in za wątek główny, który mógł być opowiedziany lepiej i braki w systemie walki, który powszednieje po I akcie. Dlatego przed wypuszczeniem nowych tytułów twórcy zamierzają wprowadzić jeszcze szereg usprawnień do już wydanej gry.
Taka postawa robi wrażenie, szczególnie biorąc pod uwagę, że Divinity: Grzech Pierworodny i tak został przyjęty bardzo ciepło. W takim razie pozostaje nam życzyć powodzenia, nie zmieniania podejścia i dużo, dużo pomysłów na fabułę.
Patryk Fijałkowski