Fallout Shelter zarobił 5.1 miliona dolarów w dwa tygodnie, a Bethesda odkłada temat płatnych modów na później
Fallout 4 jest bowiem od zamieszania z wynagradzaniem modderów ważniejszy.
17.07.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:59
W dwa tygodnie od premiery (ta nastąpiła w trakcie konferencji Bethesdy przed E3) Fallout Shelter zarobił na mikrotransakcjach 5.1 miliona dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych i tylko na iOS-ie. Gry mobilne to potęga.
Z podobnej beczki - Bethesda sprzedała w Stanach 138 tysięcy cyfrowych kopii The Elders Scrolls Online: Tamriel Unlimited na konsolach. Jeszcze lepiej radzi sobie pudełkowe wydanie MMO, które wdrapało się na drugie miejsce amerykańskiej listy sprzedaży NPD w czerwcu. Najpopularniejsza jest wersja na Xboksa One. Lepiej w ubiegłym miesiącu poradził sobie tylko Batman: Arkham Knight.
Pete Hines z Bethesdy odniósł się także to zamiecionego już pod dywan zamieszania wokół płatnych modów na Steamie.
Szczerze mówiąc, mamy teraz ważniejsze rzeczy na głowie. Mówi Hines, odnosząc się do zaplanowanej na listopad premiery Fallouta 4. Temat jest jednak skazany na powrót.
W przyszłości jeszcze się tym zajmiemy. Nie da się ukryć, że ludzie spędzający nad modami długie godziny powinni mieć możliwość monetyzacji swojej pracy. Fallout Shelter w wersji dla iOS dostępne jest do pobrania tutaj, wersja dla Androida pojawi się w późniejszym terminie.
[Źródła: Gamespot, Destructoid, Gamespot, Super Data]
Piotr Bajda