"Face Depixelizer" pokazuje, jak wyglądałaby twarz Doomguy’a czy B.J. Blazkowicza

"Face Depixelizer" pokazuje, jak wyglądałaby twarz Doomguy’a czy B.J. Blazkowicza

"Face Depixelizer" pokazuje, jak wyglądałaby twarz Doomguy’a czy B.J. Blazkowicza
Bartosz Witoszka
25.06.2020 11:07

Oczywiście, chodzi o te charakterystyczne miniaturki z pierwszych gier id Software, ale twitterowicze zaczęli sprawdzać również inne charakterystyczne postacie.

Kolejny trochę Ścinkowy temat, ale z pewnością przyda się po wczorajszym armagedonie negatywnych informacji, którymi zasypaliśmy Was przed południem. Poza tym, ktoś z Was na pewno zastanawiał się kiedyś, jaką twarz ma Doomguy, Mario ze swoich pierwszych odsłon czy też rozpikselowana postać z Minecrafta.

Kolejną zagadkę Wszechświata postanowiła rozwiązać grupa trzech programistów (Alex Damian, Sachit Menon i Denis Malimonov), która przygotowała specjalny program pozwalający na odczytanie, jaka twarz kryje się na rozmazanym zdjęciu albo grafice w wyjątkowo niskiej rozdzielczości. "Face Depixelizer" działa na zasadzie generowania wielu podobnych wyników (w tym przypadku będą to twarze różniące się drobnymi detalami), a następnie porównania ich z "obrazkiem wejściowym".

Twórcy nie są w stanie zagwarantować 100-procentowej poprawności w przypadku zdjęć prawdziwych osób, ale internauci uznali, że świetnie sprawdzi się to, jako narzędzie do zobaczenia, jak mogłyby wyglądać kultowe postacie z gier.

I tak mamy B.J. Blazkowicza z Wolfensteina 3D, Doomguy’a z pierwszego Dooma (Doomslayerem zaczęto go nazywać przy okazji rebootu z 2016 roku) czy Linka. Sam program możecie pobrać z tego miejsca, a poniżej kilka prac znalezionych w wątku.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)