"Face Depixelizer" pokazuje, jak wyglądałaby twarz Doomguy’a czy B.J. Blazkowicza

Oczywiście, chodzi o te charakterystyczne miniaturki z pierwszych gier id Software, ale twitterowicze zaczęli sprawdzać również inne charakterystyczne postacie.

"Face Depixelizer" pokazuje, jak wyglądałaby twarz Doomguy’a czy B.J. Blazkowicza
Bartosz Witoszka

25.06.2020 11:07

Kolejny trochę Ścinkowy temat, ale z pewnością przyda się po wczorajszym armagedonie negatywnych informacji, którymi zasypaliśmy Was przed południem. Poza tym, ktoś z Was na pewno zastanawiał się kiedyś, jaką twarz ma Doomguy, Mario ze swoich pierwszych odsłon czy też rozpikselowana postać z Minecrafta.

Kolejną zagadkę Wszechświata postanowiła rozwiązać grupa trzech programistów (Alex Damian, Sachit Menon i Denis Malimonov), która przygotowała specjalny program pozwalający na odczytanie, jaka twarz kryje się na rozmazanym zdjęciu albo grafice w wyjątkowo niskiej rozdzielczości. "Face Depixelizer" działa na zasadzie generowania wielu podobnych wyników (w tym przypadku będą to twarze różniące się drobnymi detalami), a następnie porównania ich z "obrazkiem wejściowym".

Twórcy nie są w stanie zagwarantować 100-procentowej poprawności w przypadku zdjęć prawdziwych osób, ale internauci uznali, że świetnie sprawdzi się to, jako narzędzie do zobaczenia, jak mogłyby wyglądać kultowe postacie z gier.

I tak mamy B.J. Blazkowicza z Wolfensteina 3D, Doomguy’a z pierwszego Dooma (Doomslayerem zaczęto go nazywać przy okazji rebootu z 2016 roku) czy Linka. Sam program możecie pobrać z tego miejsca, a poniżej kilka prac znalezionych w wątku.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.