Fable 3: Kingmaker - gra z geolokalizacją

Fable III: Kingmaker to ciekawy pomysł na wykorzystanie geolokalizacji, znanej z takich serwisów jak chociażby foursquare i zarazem nowy wymiar gier miejskich.

marcindmjqtx

02.10.2010 | aktual.: 06.01.2016 15:48

Foursquare to jeden z najpopularniejszych serwisów geolokalizacyjnych. Za jego pomocą logujemy się w danych miejscu za pomocą naszego telefonu z GPSem. W zamian za to możemy zdobywać osiągnięcia, wirtualne i rzeczywiste nagrody, jak chociażby zniżki w niektórych sklepach czy barach.

Ten pomysł wykorzystano przy projektowaniu Fable III: Kingmaker. Jak możecie zobaczyć na wideo poniżej, celem gry jest zdobywanie wirtualnych pieniędzy, które potem będziemy mogli przesłać do wersji Xboksowej.

Jak się gra? Po zalogowaniu się www.Fable3Kingmaker.com i wybraniu jednej ze stron (buntownicy, albo rządowi) za pomocą geolokacji ustawiamy swoje flagi w swoim mieście. Kto ma ich więcej ten dostaje je pod swoje władanie. Za udział dostajemy wspomniane już wyżej pieniądze, które możemy wykorzystać w grze.

Fable III Kingmaker

Fable 3: Kingmaker pojawi się na Windows Phone 7, iPhone, Androida i Symbiana. Aplikacja będzie darmowa. Premiera 4 października.

Piotr Gnyp

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.