Epic Win - gra w obowiązki
Gdy kilka tygodni temu naczelny umiłowany wydawca pożyczył mi iPoda Touch z przykazaniem, abym pisał o grach na mobilne urządzenia Apple, niemalże z miejsca pomyślałem, że super pomysłem byłaby gra, która łączyłaby organizacje czasu z elementami rpg-owego rozwoju postaci. Jak się okazuje, tego rodzaju produkcja właśnie powstaje.
Wielokrotnie próbowałem korzystać z narzędzi do organizacji dnia, GTD, kiedyś nawet ukończyłem specjalny internetowy kurs zarządzaniem czasem, serio. Nigdy jednak nie byłem w stanie związać się z nimi na dłużej, brakowało mi dyscypliny i tego "czegoś".
Tym czymś mogłaby być rpg-owa otoczka - rozwijanie postaci, wypełnianie zadań, zdobywanie punktów doświadczenia. Wiadomo jak bardzo wciągający jest to mechanizm. Wygląda jednak na to, że na razie nie muszę szukać po znajomych grafika i programisty, bo Epic Win jest już prawie ukończone. I na dodatek ma zwiastun:
EpicWin: Pre-Release Trailer
Premiera aplikacji wkrótce, nie mogę się doczekać i wpisują ja na swoją papierową listę zadań, aby nie zapomnieć.
Przy okazji, tak, autor ilustracji do gry, ukrywający się pod pseudonimem Rexbox, pracował też przy LittleBigPlanet, a także projektował interfejs użytkownika w The Movies.
[via Epic Win]
Konrad Hildebrand