Epic przegrywa z Apple w sądzie. Ale silnik Unreal bezpieczny

Epic Games liże rany, łączy siły z twórcami Spotify i zapowiada drugą batalię na początku przyszłego roku.

Epic przegrywa z Apple w sądzie. Ale silnik Unreal bezpieczny

12.10.2020 10:25

Pod koniec sierpnia ruszyła sprawa Epic vs Apple ruszyła. Już na pierwszej rozprawie dowiedzieliśmy się, że twórcy iPhone'a nie mogą blokować Unreal Engine na swoich stronach i w sklepie.

Epic nie zamierzał jednak rezygnować i złożył apelację. Sędzina Yvonne Gonzales Rogers była jednak nieugięta i podtrzymała swoją pierwotną decyzję. A to oznacza, że "Fortnite" nie może pojawić się w App Store dopóki twórcy gry nie wprowadzą stosownych zmian, zgodnych z politykę Apple.

W praktyce oznaczałoby to  usunięciu opcji, dzięki które Epic pomijał prowizję należną gigantowi z Cupertino.

Sędzina podtrzymała jednocześnie odmowę blokady Unreal Engine, o co ubiegał się Apple.

Epic Games nie zamierza jednak składać broni, połączył już siły z twórcami Spotify i wspólnie chcą wypracować zmiany zasad, jakimi rządzą się sklepy z mobilnymi aplikacjami.

I trudno się im dziwić. Odkąd sprawa trafiła do sądu dowiedzieliśmy się ilu graczy tak naprawdę stracił "Fortnite". Mowa o niebagatelnej liczbie 116 milionów osób korzystających z produkcji w systemie iOS. 76 mln z nich grało na iPhone'ach. W sumie spędzili w grze ponad 2,85 mld godzin.

Dlatego też Epic Games szykuje się do kolejnej odsłony batalii sądowej. Ta ma nastąpić w styczniu 2021 r.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościepic gamesapple
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.