Epic poczeka z premierą czwartej odsłony silnika Unreal do kolejnej generacji konsol
Co wydaje się dość logicznym rozumowaniem, w końcu wciąż eskploruje się jeszcze temat obecnej wersji silnika, implementując go w kolejnych grach.
27.10.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:51
Epic zdaje sobie sprawę z tego, że rok po premierze nowego sprzętu to doskonały czas na wypuszczenie gry, ale nie zupełnie nowej technologii. Wtedy trzeba być gotowym już na starcie albo od razu po nim - wiele wskazuje więc na to, że firma od razu stworzy kod pod nową generację sprzętów do grania. Kto wie, czy nie we współpracy z Sony i Microsoftem, w końcu jak najlepsze wykorzystanie silnika leży w interesie wszystkich.
Podejście to bardzo logiczne, udostępnienie twórcom gier narzędzia, które pozwoli produkować gry od razu po premierze nowych konsol (czy choćby jednej nowej) to doskonały sposób na błyskawiczne opanowanie rynku i powtórzenie sukcesu silnika z numerem trzy. A dla przypomnienia...
Unreal Engine 3: Official Samaritan Demo
[via VG247]
Paweł Winiarski