Epic: Pierwsze gry wykorzystujące Natala zostały stworzone na Unreal Engine

Microsoft na E3, jeśli chodzi o projekt Natal, prezentował dwie gry - Paint Partyoraz Ricochet. Wstępnie wszyscy założyli, że były to projekty stworzone od podstaw na potrzeby prezentacji, ale jak uświadomił nas Mark Rein z Epic wykorzystują one Unreal Engine 3. Trzeba przyznać, że bez pełnej palety odcieni brązu i "pudzianów" trudno było rozpoznać. Ważne jednak, że najbardziej popularny ostatnio silnik jest pierwszym, który oficjalnie wspiera i wykorzystuje nowe urządzanie Microsoftu.

Epic: Pierwsze gry wykorzystujące Natala zostały stworzone na Unreal Engine
marcindmjqtx

22.07.2009 | aktual.: 11.01.2016 17:59

[via OXM]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.