Epic o Natalu i Xboksie - mody, hardcorowcy i wszystkie gry na nowe akcesorium
09.10.2009 14:47, aktual.: 15.01.2016 13:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Natal budzi zarówno obawy, jak i nadzieje. Z wywiadu, którego udzielił ostatnio Mark Rein możemy się dowiedzieć, jak Epic podchodzi do nowego akcesorium MS. Zacznijmy jednak od jednej z rzeczy, której na konsolach jeszcze nie ma - czyli modów.
Jak się okazuje Epic od zawsze prosił MS by coś z tym zrobił. Zresztą - mają zamiar podjąć kolejną próbę w przeciągu przyszłego roku (czyżby wychodziła jakaś ich nowa gra?). Rein wspomina, że przecież jest kanał społeczności, gdzie można tworzyć i zamieszczać stworzone przez siebie rzeczy i ma nadzieję, że kiedyś pojawi się coś analogicznego dla Unrealowych rzeczy.
A Natal dla hardcorowców?
Innymi słowy, może nam się udać z prostszym systemem sterowania, bo chyba łatwiej jest zapamiętać, że rzuca się granatem przez wykonanie gestu rzucania. Sądzę, że może to zadziałać w grach multiplayerowych. [...] Jestem pewien, że kiedy więcej osób zacznie wykorzystywać tę technologię, również gracze hardcorowi zaczną się do niej przyzwyczajać. Czy Natal pojawi się w przyszłych grach Epica? Rein mówi, że jego zdaniem, wszystkie przyszłe produkcje na Xboksa będą wykorzystywać to akcesorium. Trzeba zacząć się przyzwyczajać.
PS Nasze wrażenia z zabawy Natalem tutaj.
[via OXM]