Electronic Arts nadal będzie stawiać na nowe projekty, ale obierze inną strategię marketingową
W zeszłym roku Electronic Arts zaskoczyło nas troszkę bardziej innowacyjnym podejściem, w którym to wypuścili na rynek kilka nowych projektów. Przyznam, że Dead Space i Mirror's Edge bardzo przypadły mi do gustu i cieszę się, że EA nie bało się ryzykować. Mimo wszystko firma nie była do końca zadowolona z wyników, jakie obie gry osiągnęły. Frank Gibeau z Electronic Arts twierdzi, że:
03.07.2009 | aktual.: 11.01.2016 18:00
"Myślę, że wypuściliśmy za dużo nowych tytułów w jednym momencie w trzecim kwartale. Ja bym je rozdzielił i wyznaczył lepsze okienka premierowe dla nich. Wydłużył bym okres ich promowania. (...) Nie mieliśmy również tylu zasobów by zbudować społeczność, zapotrzebowanie na tytuł, podgrzać odpowiednio atmosferę." Myślę jednak, że słowo już poszło w świat i kolejne części Dead Space oraz Mirror's Edge sprzedadzą się zdecydowanie lepiej w końcu dobra gra sama się powinna obronić.
[via Gamasutra]