Elden Ring stworzone przez Ubisoft. Ciekawa wizja gracza
Nie jest tajemnicą, że gry From Software rządzą się swoimi prawami. Trzeba to wyraźnie podkreślić - te zasady są dość charakterystyczne dla tego zespołu. Rodzi się więc pytanie - jak wyglądałby Elden Ring, gdyby tworzył go Ubisoft?
Co łączy gry From Software, z grami autorstwa Ubisoft? Zasadniczo są to odmienne szkoły projektowania rozgrywki. Co by było, gdyby to Ubisoft miał projektować Elden Ring? Cóż. Społeczność graczy lubi odważne pytania.
Jeden z użytkowników Reddit pochwalił się autorską wizją interfejsu. I to nie byle jakiego! Mowa tu o interfejsie w grze Elden Ring, ale zmienionym tak, jakby tworzył go zespół Ubisoft.
Pierwsze, co się rzuca w oczy, to natłok informacji. Interfejs jest przesadnie zagospodarowany. Na uwagę zasługują ordynarne podpowiedzi, pełna znaków zapytania mapa, oraz powiadomienie o dostępności DLC. Doskonale wiemy, że takie powiadomienie jest niezwykle potrzebne w toku rozgrywki. Całość nijak nie pasuje do rozgrywki znanej w Elden Ring.
Grafika ma oczywiście satyryczny charakter, ale moim zdaniem zwraca uwagę na ważną kwestię, która niejednokrotnie jest tematem rozmów między graczami. Gdzie znajduje się granica, pomiędzy prowadzeniem gracza "za rączkę" a prawdziwą eksploracją, w trakcie której gracz nie jest bombardowany masą podpowiedzi.
Faktem jest, że Elden Ring będzie wymagać od nas stalowych nerwów i cierpliwości. Cierpliwości w walce - nie w czyszczeniu mapy ze znaków zapytania. Mimo wysokiego poziomu trudności, gra cieszy się olbrzymią popularnością.