- W trakcie walki do wyboru mamy pięć akcji. Na zdjęciu przedstawione są 4 ataki i 1, prawdopodobnie, czar ochronny.
- Każda z tych akcji ma określony koszt, który symbolizują jedynki i jedna trójka przy nich.
- Usprawione ATB z Crisis Core - ten paseczek jest pod Lightning i dopóki się on nie opróżni, dopóty wykonywać możemy akcje. Więcej drobnych, albo mniej potężniejższych.
- Walki toczą się w tym samym miejscu, co eksploracja. Nie jesteśmy przenoszeni na osobną arenę.
- W prawym górnym rogu widać jakiś "chain" i bonus - póki co nie bardzo wiadomo jak to ugryźć, ale redaktorzy Famitsu zakładają, że może chodzić o Limit Breaki
- Na ekranie widoczne są nazwy oraz stan zdrowia przeciwników.
Ech, nie lubię taki zlepków informacji. Strasznie to męczące i tak naprawdę przed premierą i tak wszystko nam się pomiesza i o niczym nie będziemy pamiętać. Square Enix nie potrafi dobrze promować swoich gier, rzekłem.
Jakub Tepper
[via Kotaku]