Eidos posłuchał fanów i usunął poziomy doświadczenia z Thiefa
Odbiór dotychczas zaprezentowanych fragmentów z nadchodzącego Thiefa przez najbardziej oddanych fanów tej serii bywa mocno... średni, delikatnie mówiąc. Na szczęście nie jest tak, że Eidos Montreal nie bierze tych głosów pod uwagę.
Przykład z wczoraj: z gry usunięte zostały punkty i poziomy doświadczenia, mocno krytykowane przez miłośników Thiefa. Twórcy doszli do wniosku, że "Garrett już jest Mistrzem Złodziei", więc nie ma sensu, by musiał zdobywać nowe umiejętności.
Co nie znaczy, że w grze nie będzie żadne rozwoju. Twórcy chcą, by gracze jak najwięcej przykładali się do kradzieży. Za zarobione w ten sposób pieniądze będzie można kupić nowe narzędzia, które pozwolą na jeszcze skuteczniejsze skradanie się - bądź bardziej otwarte podejście i bezpośrednią eksterminację wrogów. Tu już wybór będzie należał do gracza.
[za Eidos]
Tomasz Kutera