EarthNight - kto powiedział, że runnery muszą być nijakie?

EarthNight - kto powiedział, że runnery muszą być nijakie?

EarthNight - kto powiedział, że runnery muszą być nijakie?
marcindmjqtx
02.06.2015 13:00, aktualizacja: 05.01.2016 15:03

Morderczy pęd, dwa przyciski, bajeczna oprawa, polowanie na smoki, proceduralnie tworzone poziomy... chyba o niczym nie zapomniałem. EarthNight

I dobrze, że gra Cleaversoftu dostała zwiastun z okazji E3 na długo przed startem imprezy. W przeciwnym wypadu niechybnie by w gronie ogromnych budżetów, eksplozji i targowym szumie zaginęła. Szkoda by było.

Gra opowiada o mrocznej przyszłości, w której kosmiczne smoki zaatakowały Ziemię. Jej nieliczni ocalali mieszkańcy kryją się w zawieszonych w przestrzeni kosmicznej bazach. Dwójka bohaterów EarthNight, Sydney i Stanley, postanawia dosłownie skoczyć na planetę, zabijając przy tym tyle bestii, ile to możliwe. Pisał o EarthNight przy okazji poprzedniego E3 Tomek. I nic się w tej kwestii nie zmieniło. W pozostałych zresztą też po staremu. Twórcy dalej obiecują proceduralnie tworzone poziomy, sterowanie zaledwie dwoma przyciskami i łatwą do opanowania, ale trudną do okiełznania mechanikę. Premiera na PS4 i Vicie niestety dopiero bliżej końca przyszłego. O EarthNight napiszemy zatem pewnie jeszcze przy okazji E3 2016.

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)