EA: W 2008 roku zabrakło nam hitów

EA: W 2008 roku zabrakło nam hitów

EA: W 2008 roku zabrakło nam hitów
marcindmjqtx
27.02.2009 11:00, aktualizacja: 15.01.2016 14:28

Na wspomnianej już dzisiaj Goldman Sachs Internet and Technology Conference John Pleasants powiedział jeszcze jedną ciekawą rzecz. Otóż słabe wyniki finansowe Electronic Arts złożył na karb braku hitów.

Nie mieliśmy hitów i to było największym problememO tym, że warto wydawać dobre gry przez cały rok już wiemy, teraz EA mówi, że nie warto też wypuszczać za dużo tytułów i informuje, że skasowało 20% potencjalnych produkcji. "Można się pogubić w działaniu, gdy ma się za dużo gier" mówi Peasants.

Zmienia się też podejście do samego procesu tworzenia.

Coraz rzadziej jest to podejście "Mamy pomysł, zamknijmy się na 24 miesiące i wydajmy 30 milionów dolarów pracując nad grą, potem zróbmy mały szum i miejmy nadzieję, że zaskoczy". Musimy rozmawiać z naszymi odbiorcami i dłużej pracować nad danym tytułem.Czyli podsumowując - wynika mi z tego, że będziemy mieć stabilny dopływ mniejszej ilości, za to dobrych gier od EA. I to mi się podoba.

[via Forbes]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)