EA: W 2008 roku zabrakło nam hitów
27.02.2009 11:00, aktual.: 15.01.2016 14:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na wspomnianej już dzisiaj Goldman Sachs Internet and Technology Conference John Pleasants powiedział jeszcze jedną ciekawą rzecz. Otóż słabe wyniki finansowe Electronic Arts złożył na karb braku hitów.
Nie mieliśmy hitów i to było największym problememO tym, że warto wydawać dobre gry przez cały rok już wiemy, teraz EA mówi, że nie warto też wypuszczać za dużo tytułów i informuje, że skasowało 20% potencjalnych produkcji. "Można się pogubić w działaniu, gdy ma się za dużo gier" mówi Peasants.
Zmienia się też podejście do samego procesu tworzenia.
Coraz rzadziej jest to podejście "Mamy pomysł, zamknijmy się na 24 miesiące i wydajmy 30 milionów dolarów pracując nad grą, potem zróbmy mały szum i miejmy nadzieję, że zaskoczy". Musimy rozmawiać z naszymi odbiorcami i dłużej pracować nad danym tytułem.Czyli podsumowując - wynika mi z tego, że będziemy mieć stabilny dopływ mniejszej ilości, za to dobrych gier od EA. I to mi się podoba.
[via Forbes]