EA przeprasza za kłopoty z kolekcjonerską wersją Dragon Age: Początek
Electronic Arts poinformowało, że kolekcjonerskie wydanie Dragon Age: Początek pojawi się w rodzimych sklepach dopiero na początku przyszłego tygodnia. Jednocześnie firma przyznała, że za taki stan rzeczy odpowiada ona sama i jej problemy z logistyką. Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło. By zadośćuczynić graczom przygotowano specjalny gadżet związany z grą. Instrukcję, co należy zrobić by taki gadżet otrzymać znajdziecie w oświadczeniu EA.
06.11.2009 | aktual.: 13.01.2016 16:13
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wszystkich klientów, którzy złożyli zamówienie wstępne na Edycję Kolekcjonerską gry w sklepach EMPIK oraz na stronie empik.com (czyli kupili preorder na Edycję Kolekcjonerską gry), bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W ramach rekompensaty, dla wszystkich, którzy kupili preorder, Electronic Arts przygotuje gadżet związany z grą Dragon Age: Początek. Aby go otrzymać, należy przesłać skan dowodu zakupu preordera na adres mailowy bstanski@ea.com lub wysłać dowód zakupu pocztą tradycyjną na adres Electronic Arts Polska z dopiskiem Edycja Kolekcjonerska Dragon Age. Należy też wpisać imię, nazwisko i adres do wysyłki. W przypadku osób składających zamówienia przez empik.com, prosimy o wysłanie danych do przesłania gadżetu z adresu e-mail, na którym posiadają zarejestrowane konto w sklepie empik.com. EA niezwłocznie prześle gadżety pod wskazane adresy.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.