EA: Mirror`s Edge i Dead Space sprzedały się słabo przez brak wsparcia

EA: Mirror`s Edge i Dead Space sprzedały się słabo przez brak wsparcia

EA: Mirror`s Edge i Dead Space sprzedały się słabo przez brak wsparcia
marcindmjqtx
28.02.2010 15:21, aktualizacja: 07.01.2016 16:20

John Schappert z EA stwierdził podczas DICE, że Dead Space i Mirror's Edge nie spełniły oczekiwań finansowych ze względu na kiepskie wsparcie marketingowe tych tytułów.

Dobry marketing nie zmieni słabej gry w dobrą, ale dobre gry zasługują na lepsze wsparcie. Jako pozytywne przykłady podał natomiast Mass Effect 2 i Dante's Inferno, których trailery pokazywały się w telewizji np. podczas meczy futbolowych. Według Schapperta kluczem do sukcesu jest zbudowanie długotrwałych relacji z klientem poprzez DLC i inne treści online. Zwiększają one zarówno przywiązanie graczy do tytułu, jak i na dłuższą metę sprzedaż nowych egzemplarzy gry.

Cóż, możemy chyba w takim razie spodziewać się sporej liczby DLC do Dead Space 2. Ciekawe, czy potwierdzą się plotki o Mirror's Edge 2? Jak na razie EA odmawia komentarza na ten temat.

[via VG247]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)