EA kasuje kolejne projekty ze świata Gwiezdnych Wojen
Na złą stronę Mocy ewidentnie przeszli.
Electronic Arts właśnie bezlitośnie skasowało aż dwa projekty z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Dopiero co zamknęli projekt Ragtag / Orca, o czym pisałam w styczniu.
Teraz pod nóż poszła strategia czasu rzeczywistego, podobna ponoć do popularnego Star Wars: Empire at War z 2006 roku (a stworzonego przez Petroglyph Games - firmę założoną przez byłych pracowników studia Westwood, zamkniętego przez... EA). O tej produkcji wiadomo tyle, że miała koncentrować się na walkach w kosmosie, zaś kampanię planowano rozciągnąć czasowo: od Wojen Klonów aż po wydarzenia z ostatniej trylogii. Gra znajdowała się na średnio zaawansowanym etapie produkcji, a powodem jej wygaszenia było to, że SI wygrywało wszystkie potyczki z żywym graczem.
Fanom SW:Empire at War na otarcie łez pozostał tworzony przez graczy mod poprawiający grafikę i dodający nowe jednostki, dostępny na moddb.com.
Druga skasowana produkcja, o kodowej nazwie Blue Key, miała być zabawną grą rytmiczną, opierającą się na muzyce i tańcach ewoków. Blue Key była projektowana na urządzenia mobilne i na Switcha. Nie wiemy, czym zawiniła decydentom korporacji.