EA kasuje kolejne projekty ze świata Gwiezdnych Wojen

Na złą stronę Mocy ewidentnie przeszli.

EA kasuje kolejne projekty ze świata Gwiezdnych Wojen
Joanna Pamięta - Borkowska

01.04.2019 14:22

Electronic Arts właśnie bezlitośnie skasowało aż dwa projekty z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Dopiero co zamknęli projekt Ragtag / Orca, o czym pisałam w styczniu.

Teraz pod nóż poszła strategia czasu rzeczywistego, podobna ponoć do popularnego Star Wars: Empire at War z 2006 roku (a stworzonego przez Petroglyph Games - firmę założoną przez byłych pracowników studia Westwood, zamkniętego przez... EA). O tej produkcji wiadomo tyle, że miała koncentrować się na walkach w kosmosie, zaś kampanię planowano rozciągnąć czasowo: od Wojen Klonów aż po wydarzenia z ostatniej trylogii. Gra znajdowała się na średnio zaawansowanym etapie produkcji, a powodem jej wygaszenia było to, że SI wygrywało wszystkie potyczki z żywym graczem.

Fanom SW:Empire at War na otarcie łez pozostał tworzony przez graczy mod poprawiający grafikę i dodający nowe jednostki, dostępny na moddb.com.

Druga skasowana produkcja, o kodowej nazwie Blue Key, miała być zabawną grą rytmiczną, opierającą się na muzyce i tańcach ewoków. Blue Key była projektowana na urządzenia mobilne i na Switcha. Nie wiemy, czym zawiniła decydentom korporacji.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościelectronic artsstar wars
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.