Dziwny Zachód w Hard West jest tak dziwny, że potrzebuje jeszcze dwóch tygodni na doprowadzenie się do ładu
Premiera gry uległa niewielkiemu przesunięciu.
Hard West od ekipy z CreativeForge Games miało wyjść już 4 listopada, ale twórcy postanowili przesunąć premierę na 18 listopada. Dodatkowe dwa tygodnie potrzebne są, by usunąć z gry rysy zauważone przez deweloperów podczas oglądania streamów i zapowiedzi. Poślizg jest niewielki, a miejmy nadzieję, że wystarczy, by uczynić z Hard West tytuł dopracowany. Zapewnia o tym Kacper Szymczak, główny projektant gry:
Tworzenie gier to płynny proces, w którym jedna zmiana, pociąga za sobą kolejne. Chociaż niedawno ogłosiliśmy datę premiery, kilka ostatnich zmian zwróciło naszą uwagę na nowe możliwości wprowadzenia dalszych ulepszeń rozgrywki. Chociaż dodanie ich później w formie patcha byłoby łatwe, to wiemy, jakie wrażenie takie posunięcia robią na wszystkich graczach. Kiedy gra się ukaże, powinna być tak dobra, jak to tylko możliwe. Rozmiar Hard West oraz zawarta w grze fabuła zaskoczy wiele osób. Jest złożona, a każdy wybór niesie za sobą konsekwencje. Ten dodatkowy czas pozwoli nam dopracować wszystko tak, aby gracze otrzymali to, na co zasługują. Tworzenie gier to płynny proces, w którym jedna zmiana, pociąga za sobą kolejne. Chociaż niedawno ogłosiliśmy datę premiery, kilka ostatnich zmian zwróciło naszą uwagę na nowe możliwości wprowadzenia dalszych ulepszeń rozgrywki. Chociaż dodanie ich później w formie patcha byłoby łatwe, to wiemy, jakie wrażenie takie posunięcia robią na wszystkich graczach. Kiedy gra się ukaże, powinna być tak dobra, jak to tylko możliwe. Rozmiar Hard West oraz zawarta w grze fabuła zaskoczy wiele osób. Jest złożona, a każdy wybór niesie za sobą konsekwencje. Ten dodatkowy czas pozwoli nam dopracować wszystko tak, aby gracze otrzymali to, na co zasługują.
[źródło: Facebook]
Patryk Fijałkowski