Dzisiejsza aktualizacja do Battlefronta 2 będzie tą ostatnią

Po ponad 2 latach i 25 darmowych aktualizacjach DICE ostatecznie żegna się z grą.

Dzisiejsza aktualizacja do Battlefronta 2 będzie tą ostatnią
Bartosz Witoszka

To była długa droga zarówno dla Electronic Arts, jak i szwedzkiego studia odpowiedzialnego za stworzenie tytułu, która stała się (przynajmniej w oczach graczy) ucieleśnieniem wszystkich najgorszych scenariuszy, jakie przewidywano wraz z popularyzacją nowych metod monetyzacji gier. Dziś chyba mało kto pamięta, że jesienią 2017 roku na niezbyt chlubnym podium obok Battlefronta 2 stał jeszcze Need for Speed Payback i Śródziemie: Cień Wojny.

Obraz

Sam Battlefront 2 również doczekał się sporo zmian i mimo dużej niechęci graczy zespół w DICE odpowiedzialny za rozwój strzelanki niestrudzenie pracował nad kolejnymi aktualizacjami, dodającymi coraz to nowe porcje zawartości. Dzisiejsza miniroszerzenie, Bitwa o Scarif, jest jednak tym ostatnim, o czym poinformował Dennis Brännvall, dyrektor kreatywny gwiezdnowojennej strzelanki, we wpisie na blogu gry.

Star Wars Battlefront 2: The Battle on Scarif – Community Update

Przede wszystkim mapy z poprzedniego rozszerzenia (Wiek Rebelii), takie jak Hoth, Tatooine, Yavin 4, Gwiazda Śmierci 2 i tytułowe Scarif zostaną dodane do trybów Supremacji (bitwy na 40 osób, w których dwie drużyny przejmują kolejne punkty na mapie) i Szybkiej Akcji (tryb, w którym walczymy z przeciwnikami sterowanymi przez komputer). Co więcej, tryb Bohaterowie i Złoczyńcy również doczeka się nowych map – będzie to wspomniana już Scarif i Crait. Na dobrą sprawę ciężko je nazwać nowością, bo druga z nich była już wcześniej dostępna w innych rodzajach rozgrywki, ale dla tego trybu będzie faktycznie nowością.

Do tego kilka nowych misji do rozegrania w trybie kooperacji (Gwiezdny niszczyciel Najwyższego Porządku, krążownik MC85 i główny temat tej aktualizacji, czyli bitwa o Scarif, którą mogliśmy podziwiać w Łotrze 1) i parę nowych skórek dla bohaterów.

Obraz

P.S. Skoro już przy Battelfiledzie jesteśmy – polecam zerknąć do sekcji blogów na wpis naszego stałego czytelnika, który po 250 godzinach spędzonych w grze opowiada, czemu "Battelfield V skończył się, zanim się zaczął".

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.