Dzień trzeci Guerrilla Collective i wszystko, co na nim pokazano w jednym miejscu

Nie było tego za wiele, ale dziś postawiono zdecydowanie na jakość prezentacji.

Dzień trzeci Guerrilla Collective i wszystko, co na nim pokazano w jednym miejscu
Bartosz Witoszka

15.06.2020 | aktual.: 15.06.2020 21:50

Ostatni pokaz w ramach Guerrilla Collective za nami i jako osoba, która widziała wszystkie trzy prezentacje, muszę przyznać, że ta dzisiejsza zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu.

Obraz

Przede wszystkim zrezygnowano z zarzucania widzów toną krótkich zwiastunów, a postawiono na formę prezentacji dema i wywiadu z przedstawicielami studiów. Jasne, pokazano przez to mniej gier, ale dzięki temu zwiększyła się jakość merytoryczna każdej z prezentacji, co najpewniej poskutkuje tym, że lepiej te wszystkie produkcje zapamiętamy.

Niestety, tak jak przy okazji wszystkich pokazów w ramach tego cyklu, nie mamy co liczyć na to, by każdy segment i zwiastun doczekały się oddzielnych filmów, ale, oczywiście, nie można mieć wszystkiego, dlatego jeśli sami chcecie obejrzeć dzisiejszy pokaz, to poniżej macie stosowny film.

FULL Guerrilla Collective Day 3 Presentation

Jako że teraz zaproponowano nam formę wywiadu z twórcami, to przy każdym tytule pojawi się odnośnik prowadzący do danego segmentu. Mam nadzieję, że tak forma się Wam spodoba i jeśli jakiś tytuł Was szczególnie zainteresuje, to łatwiej będzie go znaleźć. A teraz zapraszam do podsumowania.

Iron Harvest, nowy materiał z rozgrywką z polskiej gry na podstawie prac Jakuba Różalskiego, który stworzył uniwersum 1920+

Czarno białe kadry zostały uzupełnione tutaj krótkim pokazem nowych fragmentów rozgrywki, a do tego dostaliśmy całkiem obszerny wywiad z jednym z deweloperów ze studia King Art Games. Przypominam, że RTS zostanie już pierwszego września na komputerach osobistych, a wydanie na PlayStation 4 i Xboksa One pojawi się w pierwszym kwartale tego roku. Co więcej, demo gry będzie od jutra dostępne na Steamie.

Iron Harvest – Pre-Order Trailer [POL]

Polski oddział Koch Media poinformował również o edycji kolekcjonerskiej, którą możecie zobaczyć na poniższym materiale. Wkrótce mają pojawiać się one w niektórych polskich sklepach. Wywiad z deweloperem rozpoczyna się w tym miejscu.

Iron Harvest Collectors Edition | RTS Game

Say No! More, czyli coś, co każdy pracownik korporacji chce powiedzieć swojemu szefowi

Ta dziwaczna, ale w jakiś sposób ciekawa produkcja to debiut od studia Fizbin, w której wcielamy się w pracownice jednego z biurowców, zmęczonej dotychczasowym traktowaniem. Polecam dać jej szansę, a planowana data to 9 listopada tego roku na komputerach osobistych (na Steamie czeka na Was demo), a w przyszłości planowane są również wersje na Switcha i urządzenia mobilne z iOS-em. Segment z Say No! More rozpoczyna się tutaj.

Say No! More • Gameplay Trailer • Switch PC iOS

Kolejny uroczy materiał z Boyfriend Dungeon

Tanya Short, dewleoperka ze studia Kitfox Games, opowiada o inspiracjach i tym, jak narodził się pomysł na połączenie "dating sima" z lochołazem. Zdecydowanie to jedna z moich ulubionych gier, jakie pokazano w ciągu ostatnich kilku dni, trzymam kciuki za ten projekt, który docelowo ma pojawić się na Steamie (Windows i Mac OS), ale w przyszłości możemy się również spodziewać prezentacji na Switcha. Prezentacja gry i wywiad z Tanyą rozpoczynają się tu.

Boyfriend Dungeon - Gameplay & Dev Commentary (spicyyy 🔥⚔️)

30XX, czyli kontynuacja 20XX, czyli dowód na to, że tytuły gier naprawdę się nam już skończyły

Deweloperzy z Batterystaple Games po raz kolejny postanowili przygotować pixel artowego roguelike’a, w którym… No, nie, to w zasadzie wszystko, co trzeba wiedzieć o tej produkcji. Jeśli sami chcecie sprawdzić, czy to coś dla Was, to demo czeka właśnie wleciało na Steama. W planach jest również przygotowanie wersji na konsole, ale nie wiadomo, na które dokładnie. Więcej o grze usłyszycie w tym miejscu.

30XX - Ace Developer Spotlight

West of Dead z kolejna prezentację i przypomnieniem o zbliżającej się premierze

A ta nastąpi bardzo szybko, bo 18 czerwca na komputerach osobistych (Steam) i Xboksie One, zaś w sierpniu możemy spodziewać się premiery na PlayStation 4 i Switchu. Wygląda zacnie, nic tylko grać (czy coś). Przy okazji, demo na konsoli Microsoftu jest już dostępne, a prezentacja gry rozpoczyna się tutaj.

West of Dead Launch Trailer - Out Now on Steam & Xbox One!

Zwiastun odświeżonego System Shocka, ale taki, który już widzieliśmy

Premiera gry Night Dive Studios przewidziana jest na 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4 i Xboksie One, a jeśli chcecie usłyszeć o niej trochę więcej, to przeskoczcie do tego miejsca.

System Shock Redux - Official Trailer | Summer of Gaming 2020

Genetyczne mutacje i przyspieszenie ewolucji w The Eternal Cylinder

Gra wygląda totalnie jak Spore, choć jak twierdzi Carlos Bordeu ze studia ACE Team, sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Wcielamy się bowiem w małego stworka, który wchłaniając tkanki innych istot, zyskuje ich unikalne zdolności.

Raz będzie to możliwość wysokiego skakania, z kolei innym razem będzie to umiejętność pływania czy turlania, co znacznie przyspieszy przemieszczanie. Wygląda przedziwnie, ale zdecydowanie ma w sobie to coś. The Eternal Cylinder pojawi się na komputerach osobistych (Epic Games Store) i konsolach obecnej generacji (oprócz Switcha), a więcej o grze usłyszycie tutaj.

The Eternal Cylinder Guerrilla Collective Trailer 2020

I na koniec Gloomwood, czyli kolejna prezentacja nowej gry Davida Szymańskiego (Dusk) i Dillona Rogersa

Tutaj niestety nie było wywiadu, a materiał był już prezentowany podczas PC Gaming Show, jednak przypominam o demie, które jest dostępne na Steamie.

Gloomwood Trailer | PC Gaming Show 2020

No i to tyle, poszło zaskakująco szybko i sprawnie, więc będę miał jeszcze czas, żeby poczytać książkę i obejrzeć kolejny odcinek Siedmiu Samurajów na Netfliksie. Przypominam również o kolejnym IGN Expo o 21:30, ale o tym napisze już dla Was Dominik.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościzwiastunzapowiedź
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.