Dzień po skasowaniu single'owych Star Warsów od EA dostajemy trailer kampanii fabularnej Battlefronta 2

Na otarcie łez?

Dzień po skasowaniu single'owych Star Warsów od EA dostajemy trailer kampanii fabularnej Battlefronta 2
Paweł Olszewski

19.10.2017 16:12

O Star Wars: Battlefront II wiemy już naprawdę sporo. To znaczy o jego multiplayerze. Fabuła to wciąż teoria, bardziej opis tego co nas czeka niż prezentacja faktycznej rozgrywki. Wreszcie coś drgnęło, ale nie liczcie na jakieś długie sekwencje. To bardziej filmik budujący napięcie niż odpowiadający na pytania o kampanię dla jednego gracza.

Star Wars Battlefront II Single Player Trailer

A te aż same cisną się na usta.

  1. Fabuła Battlefronta będzie rozmachem i realizacją przypominać najlepsze czasy Bad Company od DICE/EA, czy może jednak czeka nas powtórka z Battlefronta 1? Tam dostaliśmy bardzo przeciętne misje osadzone w dedykowanych multi mapach.
  2. Czy w ogóle mamy prawo spodziewać się czegoś ciekawego pod tym względem, skoro EA tak późno względem premiery zaczyna nam cokolwiek z single’a pokazywać?
  3. Klęska Mass Effect: Andromedy (gra jest już w abonamentowych usługach EA), rezygnacja z single'owej gry fabularnej w świecie Star Wars od studia Visceral - jak te rzeczy (czy?) mogły wpłynąć na kampanię Battlefronta 2?

Naprawdę jestem ciekawy jaki ten Battlefront 2 będzie. Prawdziwym sequelem z ukłonem w stronę single'owych graczy na wzór kolejnych odsłon Call of Duty, czy takim Battlefrontem 1,5 ze skrzynkami i bez DLC. Są trailery i zapowiedzi, była beta (tu wrażenia Patryka), na odpowiedź trzeba jednak poczekać do drugiej połowy listopada.

Tymczasem zerknijmy jeszcze raz na powyższy zwiastun. Jest główna bohaterka gry, stojąca po stronie Imperium Aiden Versio. Jest szereg rozpoznawalnych postaci drugoplanowych, zarówno ze starej filmowej trylogii jak i "nowożytnych" odsłon. Jest potencjał na coś równie dobrego jak „Łotr 1”, tyle że w formie gry wideo. Chciałbym za miesiąc zostać równie miło zaskoczony tą kampanią co w 2016 roku fabułą Titanfalla 2. EA przy pomocy Respawn pokazało wtedy, że jak chce, to potrafi. Oby w tym roku też chciało…

Paweł Olszewski

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.