Dzięki youtuberom Skate 3 przeżywa drugą młodość

Zapotrzebowanie na czteroletnią grę wzrosło do tego stopnia, że EA musiało dotłoczyć płyty.

Dzięki youtuberom Skate 3 przeżywa drugą młodość
marcindmjqtx

26.08.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:31

Można ich lubić albo nie, ale najwyższy czas przyznać, że youtuberzy pokroju PewDiePie czy TotalBiscuita mają realny i znaczący wpływ na zakupowe decyzje graczy. Trudno o bardziej jaskrawy przykład, niż sytuacja ze Skate 3. Gdybym przeczytał o niej na jakimś anonimowym blogu pewnie sam bym nie uwierzył, ale redaktorzy MCVUK raczej wiedzą, co w trawie piszczy.

Sam fakt, że wiekowe Skate 3 nie wypadło z czterdziestki najchętniej kupowanych gier w Wielkiej Brytanii jest zapewne niespodzianką. Jasne, to świetna gra, do tego w zasadzie pozbawiona konkurencji w swoim gatunku. Tylko dlaczego żaden inny czteroletni tytuł nie pojawia się w zestawieniu? Dlaczego w sześciu miesiącach bieżącego roku sprzedała się o 33% lepiej, niż w pierwszej połowie poprzedniego?

Zdaniem MCVUK odpowiedź jest jedna - youtuberzy. Skate 3 świtnie nadaje się do tworzenia transmisji, przy których widownia może zrywać boki ze śmiechu. Fizyka w tej serii lubiła wariować, prowadząc do niesamowitych sytuacji. Dodajmy do tego talent oraz wierną widownię PewDiePie i otrzymamy chociażby poniższy filmik, który obejrzano już ponad 12 milionów razy.

Skate 3 - FUNNY MOMENTS - Part 1

MCVUK informuje, że, nie tyle utrzymująca się, co rosnąca popularność Skate 3 spowodowała braki pudełek z grą w brytyjskich sklepach. Sieć GAME musiała zamówić u EA dodatkowe sztuki. Przyznacie, że niezła historia.

[źródło: MCVUK]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościyoutubeskate 3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.