Dzięki youtuberom Skate 3 przeżywa drugą młodość

Zapotrzebowanie na czteroletnią grę wzrosło do tego stopnia, że EA musiało dotłoczyć płyty.

Dzięki youtuberom Skate 3 przeżywa drugą młodość
marcindmjqtx

26.08.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Można ich lubić albo nie, ale najwyższy czas przyznać, że youtuberzy pokroju PewDiePie czy TotalBiscuita mają realny i znaczący wpływ na zakupowe decyzje graczy. Trudno o bardziej jaskrawy przykład, niż sytuacja ze Skate 3. Gdybym przeczytał o niej na jakimś anonimowym blogu pewnie sam bym nie uwierzył, ale redaktorzy MCVUK raczej wiedzą, co w trawie piszczy.

Sam fakt, że wiekowe Skate 3 nie wypadło z czterdziestki najchętniej kupowanych gier w Wielkiej Brytanii jest zapewne niespodzianką. Jasne, to świetna gra, do tego w zasadzie pozbawiona konkurencji w swoim gatunku. Tylko dlaczego żaden inny czteroletni tytuł nie pojawia się w zestawieniu? Dlaczego w sześciu miesiącach bieżącego roku sprzedała się o 33% lepiej, niż w pierwszej połowie poprzedniego?

Zdaniem MCVUK odpowiedź jest jedna - youtuberzy. Skate 3 świtnie nadaje się do tworzenia transmisji, przy których widownia może zrywać boki ze śmiechu. Fizyka w tej serii lubiła wariować, prowadząc do niesamowitych sytuacji. Dodajmy do tego talent oraz wierną widownię PewDiePie i otrzymamy chociażby poniższy filmik, który obejrzano już ponad 12 milionów razy.

Skate 3 - FUNNY MOMENTS - Part 1

MCVUK informuje, że, nie tyle utrzymująca się, co rosnąca popularność Skate 3 spowodowała braki pudełek z grą w brytyjskich sklepach. Sieć GAME musiała zamówić u EA dodatkowe sztuki. Przyznacie, że niezła historia.

[źródło: MCVUK]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościyoutubeskate 3
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.