Dzięki youtuberom Skate 3 przeżywa drugą młodość
Zapotrzebowanie na czteroletnią grę wzrosło do tego stopnia, że EA musiało dotłoczyć płyty.
Można ich lubić albo nie, ale najwyższy czas przyznać, że youtuberzy pokroju PewDiePie czy TotalBiscuita mają realny i znaczący wpływ na zakupowe decyzje graczy. Trudno o bardziej jaskrawy przykład, niż sytuacja ze Skate 3. Gdybym przeczytał o niej na jakimś anonimowym blogu pewnie sam bym nie uwierzył, ale redaktorzy MCVUK raczej wiedzą, co w trawie piszczy.
Sam fakt, że wiekowe Skate 3 nie wypadło z czterdziestki najchętniej kupowanych gier w Wielkiej Brytanii jest zapewne niespodzianką. Jasne, to świetna gra, do tego w zasadzie pozbawiona konkurencji w swoim gatunku. Tylko dlaczego żaden inny czteroletni tytuł nie pojawia się w zestawieniu? Dlaczego w sześciu miesiącach bieżącego roku sprzedała się o 33% lepiej, niż w pierwszej połowie poprzedniego?
Zdaniem MCVUK odpowiedź jest jedna - youtuberzy. Skate 3 świtnie nadaje się do tworzenia transmisji, przy których widownia może zrywać boki ze śmiechu. Fizyka w tej serii lubiła wariować, prowadząc do niesamowitych sytuacji. Dodajmy do tego talent oraz wierną widownię PewDiePie i otrzymamy chociażby poniższy filmik, który obejrzano już ponad 12 milionów razy.
Skate 3 - FUNNY MOMENTS - Part 1
MCVUK informuje, że, nie tyle utrzymująca się, co rosnąca popularność Skate 3 spowodowała braki pudełek z grą w brytyjskich sklepach. Sieć GAME musiała zamówić u EA dodatkowe sztuki. Przyznacie, że niezła historia.
[źródło: MCVUK]
Maciej Kowalik