Dzięki Echo, we wrześniu zmierzymy się sami ze sobą

Dzięki Echo, we wrześniu zmierzymy się sami ze sobą
Maciej Kowalik

28.07.2017 11:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Byli pracownicy IO Interactive spróbują przewietrzyć gatunek skradanek.

Kopenhaskie studio Ultra Ultra nie ma dostępu do wielkiego budżetu, więc postawiło na na pomysł. Czyli to, co sprawia, że niektóre niezależne produkcje wyrastają ponad swoich konkurentów, zadowalających się kopiowaniem.

Echo to gra akcji, w której kierujemy En. Dziewczyna trafia to mitycznego pałacu zaginionej przed eonami cywilizacji, który może pomóc jej przywrócić życie, które nie powinno być utracone. Ale legendy dotyczące pałacu nie były wyssane z palca.

ECHO Gameplay Trailer

Pałac obdarzony jest sztuczną inteligencją, potrafiącą zaludnić go klonami En. Nie tylko wyglądają jak ona, ale i zachowują się identycznie. Etapami ucząc się i zapominając jej zachowania i wykorzystane umiejętności.

Co kilka minut, Pałac rozpocznie reboot systemu, zgasną w nim światła a SI oślepnie pozwalając En wyszaleć się bez obawy, że nauczy swoich wrogów czegoś, co może być jej zgubą.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Pomysł jest. Pytanie czy uda się zbudować wokół niego grę na tyle ciekawą, by nie był jej jedynym plusem. Na szczęście na odpowiedź nie będziemy musieli czekać długo. Gra trafi na PC i PS4 19 września.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także