Dwudziesty numer Piksela już w kioskach - co w nim znajdziemy?

Rzut oka na spis treści nowego numeru.

Dwudziesty numer Piksela już w kioskach - co w nim znajdziemy?
Paweł Olszewski

27.10.2016 07:56

Polygamia wchodzi w kooperację z wydawcą magazynu Pixel. Co miesiąc przeczytacie u nas zapowiedź nowego numeru, a co tydzień republikację jednego z ich starszych materiałów. Pixel to sporo ponadczasowych tekstów o grach retro i ogólnie branży. Wybrane z nich będziecie mogli sprawdzić za darmo na naszych łamach.

Obraz

LOADING

  • RADAR

Nowa rubryka w Pixelu, przedstawiająca najnowsze wiadomości z obszaru elektronicznej rozrywki.

  • STAR TREK: BRIDGE CREW

  • Temat USS Enterprise powraca i to w rzeczywistości wirtualnej.

  • LAWBREAKERS

  • Główny autor Gears of War Cliff Bleszinski zarzekał się, że już nie będzie robić gier. Nie mówił prawdy...

  • INTERFACE

  • Nadredaktor Wolf uważnie przejrzał ankiety czytelników Pixela i dostarczył nam gotowe wnioski do wdrożenia, a w Interface wypunktował najciekawsze spostrzeżenia.

  • NETFLIX

  • Do polski przyjechał dyrektor generalny Netfliksa i opowiedział o perspektywach rozwoju stacji nad Wisłą.

  • EYE TRACKING

  • W Warszawie odbyła się tajna konferencja, na której zaprezentowano pionierski sprzęt, który może w przyszłości wyewoluować w VR bez gogli.

  • PLAYSTATION VR

  • Testujemy nowy hardware od Sony, gramy w najważniejsze premierowe gry i opisujemy wrażenia z obcowania z PS VR.

  • MUSEUM MECANIQUE

  • Nostalgiczny reportaż z miejsca, w którym prezentowane są automaty... z początków XX wieku.

  • TRANSHUMAN DESIGN

  • Borek odwiedził najbardziej niezależnych indyków na polskiej scenie, którzy właśnie wydali recenzowanego w tym numerze Butchera

    PLAY THE GAME

    • SHADOW WARRIOR 2

    Znakomita siekanka z rodzimego Flying Wild Hog, w której jako Lo Wang mierzymy się z pomiotem z piekła rodem.

  • KOZACY 3

  • Remake pierwszej odsłony Kozaków z 2001 roku, przystosowana do wymagań współczesnych fanów strategii czasu rzeczywistego.

  • CIVILIZATION 6

  • Prawdopodobnie najbardziej oczekiwana strategia roku wpadła w ręce Sir Haszaka.

  • BUTCHER

  • Niby mała rzecz, ale bardzo zacna, przywołująca czasy takich tytułów jak Contra czy Spelunker.

  • DIVINITY: ORIGINAL SIN 2

  • Na razie wersja Early Access, ale szykuje się jeden z tytułów roku dla fanów klasycznych izometrycznych RPG.

  • OFFICE FREAKOUT

  • Lubimy gry, które w ironiczny sposób próbują mówić o otaczającej nas rzeczywistości – a ta produkcja zajmuje się piętnowaniem korporatów.

  • PAPER MARIO: COLOR SPLASH

  • Jedna z najlepszych gier w tym miesiącu i jeden z kilku najdoskonalszych tytułów, jakie ukazały się na Wii U.

  • MAFIA III

  • Oczekiwaliśmy jak na Grand Theft Auto V, no i Mafia rzeczywiście powróciła z wielkim przytupem.

  • GEARS OF WAR 4

  • To był niesamowity miesiąc, bo na warsztacie mieliśmy też nowe Gearsy, które próbowały osiągnąć niemożliwe, czyli zbliżyć się do poziomu „jedynki”.

  • SYNDROME

  • Ileż razy eksplorowaliśmy podejrzane wnętrza statków kosmicznych... pytanie czy tym razem strachów jest dostatecznie dużo?

  • VIRGINIA

  • Zrealizowany z artystycznym zacięciem thriller rozgrywający się w tajemniczym miasteczku.

  • ZENITH

  • Niby staroszkolny RPG, ale zrealizowany z zamiłowaniem do pięknych krajobrazów i nietypowego bestiarium.

  • WORMS WMD

  • Team 17 to jeden z najdłużej istniejących europejskich deweloperów, który nieustannie potwierdza, że żyje i ma się dobrze.

  • THE UNCERTAIN

  • Bardzo ciekawa przygodówka o robocie, który został wyrwany ze swojej codzienności.

  • WRC 6

  • Testowaliśmy te wyścigi na kierownicy, bez niej, w każdym możliwym trybie jazdy.

  • FORZA HORIZON 3

  • Obok Gears of War 4 i Quantum Break to chyba największy obecnie kąsek w Windows Store.

  • EVENT [0]

  • Musisz nawiązać kontakt z superkomputerem, by powrócić na Ziemię... i bynajmniej nie zowie się on SHODAN.

    Obraz

    HALL OF FAME

    • ULTIMA 7

    Najlepsza gra na świecie ze względu na bogactwo świata przedstawionego, a zwłaszcza daleko posuniętą interakcję, która w 1992 roku po prostu szokowała.

  • BOB BATES

  • Autor Infocomu i założyciel Legend Entertainment zgodził się opowiedzieć Pixelowi o swojej karierze i o tym, dlaczego przygodówki w pewnym momencie były tak popularne, a potem się to załamało.

  • BIOSHOCK

  • Historia jednej z najbardziej oryginalnych strzelanin ostatnich lat, a także dwóch kolejnych gier kontynuujących jej dziedzictwo.

  • RHIANNA PRATCHETT

  • Córka Terry'ego Pratchetta opowiada Pixelowi, jak to się stało, że zaczęła pisać scenariusze do gier i co ją inspirowało przy Mirror's Edge i Rise of the Romb Raider.

    SECRET LEVEL

    • AMIGA CZ. 3

    Powoli zbliżamy się do premiery Amigi w nowojorskim Lincoln Center...

  • ŚCIĄGANIE SCREENÓW

  • Borek napisał o zamierzchłych czasach, gdy robienie zrzutów ekranu z gier był tajemną sztuką.

  • KOSMICZNE WDZIANKA

  • Czym różnią się kosmiczne stroje dla astronautów z USA i Rosji, a jaką rolę w tym segmencie widzą dla siebie Chińczycy?

  • FELIETON ŚLEDZIA

  • Bardzo, bardzo osobisty felieton Śledzia, w którym autor próbuje znaleźć sens w powtarzalnej codzienności.

    CREDITS

    • ECSTATICA

    Elipsoidalny horror, w którym atakowały nas bestie wzięte wprost guseł Średniowiecza.

  • FELIETON MRW

  • Krótkie gry – w jakich sytuacjach mają sens?

  • PICASSI CYFROWYCH ŚWIATÓW

  • Sylwetki siedmiu wspaniałych, artystów, którzy swą wyobraźnią przyczynili się do tego, że gry wideo zaczęto uważać za równe komiksom i filmom.

  • FELIETON PIOTRA PIEŃKOWSKIEGO

  • Naczelnik trochę się złości na praktyki wydawców, ale stara się też znajdować pozytywy.

  • ALIEN

  • Długa historia komputerowych wybryków ksenomorfa z filmu Ridleya Scotta. Miał bardziej i mniej udane wcielenia, ale jest obecny aż do dziś!

    Źródło artykułu:Polygamia.pl
    wiadomościpolskaprasa
    Wybrane dla Ciebie
    Komentarze (22)
    © Polygamia
    ·

    Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.