Dwóch i Ten Trzeci – Arkadiusz Reikowski. O muzyce i dźwiękach w grach
Tytuł dzisiejszego odcinka jest wyjątkowo krótki, bo to pierwszy gość w naszym programie, zajmujący się w grach warstwą audio - dlatego też staraliśmy się pozostać w tym jednym temacie, aby zgłębić go jak najlepiej. Choć parę innych kwestii też poruszyliśmy.
Można powiedzieć, że Arkadiusza - autora muzyki m.in. do Kholata, Layers of Fear i nadchodzącego Seven - zalaliśmy pytaniami. Byliśmy ciekawi wielu spraw: jego początków w branży jako kompozytor, trybu i stylu jego pracy, procesu kompozytorskiego, specyfice współpracy z różnymi studiami, inspiracji, zawartości domowego studia muzycznego czy różnic między tworzeniem muzyki a dźwięków. Pogadaliśmy też co nieco m.in. o Japonii, sławetnej grze Sadness krakowskiego Nibrisu czy nadchodzącym Seven, przy którym Arek również pracuje.
Nie będziemy zachęcać Was tym razem do odsłuchania odcinka, raz, że wspomniane zagadnienia bronią się, jak mamy nadzieję sami, a dwa, że określenie “odsłuchiwać” brzmi zbyt przewrotnie przy epizodzie z kompozytorem.
https://youtu.be/mT_Qy-2HyiQ
Jeżeli z YouTubem Wam nie po drodze, to…
Jesteśmy również na iTunes!
Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę – twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier – dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.
Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube. Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo?
Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com
[Źródło: Na Pyrkonie jakiś zagorzały fan mangi i anime rozpędzony rzucił się na stoisko z poduszkami przedstawiającymi waifu. Ochrona musiała go wyprowadzać, bo krzyczał coś, że to jego dziewczyna i nie może jej zostawić. Z kieszeni wypadł mu pendrive. Znalezione, nie kradzione. ]
Oskar Śniegowski i Adrian Palma