Dwóch i Ten Trzeci #4 - Damian Boczek, ojciec polskich gogli wirtualnej rzeczywistości

Wszyscy słyszeliście pewnie o Oculusie, ale czy znacie nasz rodzimy produkt na rynku urządzeń VR i stojącą za nim osobę?

Dwóch i Ten Trzeci #4 - Damian Boczek, ojciec polskich gogli wirtualnej rzeczywistości
marcindmjqtx

09.05.2015 | aktual.: 15.01.2016 14:50

Witamy serdecznie w kolejnym odcinku Dwóch i Tego Trzeciego. W sumie, to tym razem Jednego i Tego Drugiego. Moje zapchane zobowiązaniami, które mają podnieść moją przyszłą wartość na rynku pracy, życie kolejny raz, mimo szczerych chęci, nie pozwoliło mi pojawić się u boku Adriana. Bardzo żałuję, gdyż Damian miał do powiedzenia wiele ciekawych rzeczy.

O Damianie Boczku i jego Cmoarze mogliście dowiedzieć się już z zeszłorocznego materiału wideo na Polygamii. W najnowszym odcinku podcastu rozkładamy jednak urządzenie na czynniki pierwsze i poruszamy znacznie więcej tematów. Zgłębiamy również genezę gogli, rozmawiamy o niedawnym sukcesie Damiana i jego zespołu na Kickstarterze, a także zdradzamy kulisy karkołomnego wyjazdu na targi E3 w roli wystawcy. Na tę chwilę wiele wskazuje na to, że wkrótce będzie o Damianie głośno w szerszych kręgach, bo jest niezwykle utalentowaną i pomysłową osobą, dlatego tym bardziej warto dobrze poznać jego sylwetkę.

Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.

Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube.

Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com

[Źródło: serwery Pentagonu]

Oskar Śniegowski i Adrian Palma

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.