Dwóch i Ten Trzeci #4 - Damian Boczek, ojciec polskich gogli wirtualnej rzeczywistości

Wszyscy słyszeliście pewnie o Oculusie, ale czy znacie nasz rodzimy produkt na rynku urządzeń VR i stojącą za nim osobę?

marcindmjqtx

09.05.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:05

Witamy serdecznie w kolejnym odcinku Dwóch i Tego Trzeciego. W sumie, to tym razem Jednego i Tego Drugiego. Moje zapchane zobowiązaniami, które mają podnieść moją przyszłą wartość na rynku pracy, życie kolejny raz, mimo szczerych chęci, nie pozwoliło mi pojawić się u boku Adriana. Bardzo żałuję, gdyż Damian miał do powiedzenia wiele ciekawych rzeczy.

O Damianie Boczku i jego Cmoarze mogliście dowiedzieć się już z zeszłorocznego materiału wideo na Polygamii. W najnowszym odcinku podcastu rozkładamy jednak urządzenie na czynniki pierwsze i poruszamy znacznie więcej tematów. Zgłębiamy również genezę gogli, rozmawiamy o niedawnym sukcesie Damiana i jego zespołu na Kickstarterze, a także zdradzamy kulisy karkołomnego wyjazdu na targi E3 w roli wystawcy. Na tę chwilę wiele wskazuje na to, że wkrótce będzie o Damianie głośno w szerszych kręgach, bo jest niezwykle utalentowaną i pomysłową osobą, dlatego tym bardziej warto dobrze poznać jego sylwetkę.

[link do tuby]

Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.

Podcast pobierzecie tutaj.

Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube.

Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com

Adrian Palma

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.