Dwóch i Ten Trzeci #20 - Bartłomiej Wroński (Sony Santa Monica)

Dwa tygodnie minęły, ale my wciąż pozostajemy w Los Angeles. Po Mateuszu Piaskiewiczu, kolejną osobą tworzącą gry w Mieście Aniołów, z którą porozmawialiśmy, jest Bartłomiej Wroński z Sony Santa Monica.

Dwóch i Ten Trzeci #20 - Bartłomiej Wroński (Sony Santa Monica)
Paweł Olszewski

19.12.2015 | aktual.: 23.01.2016 17:32

Nasz dzisiejszy gość zajmuje się programowaniem grafiki i silników do gier, a przed przyjazdem do Los Angeles pracował też w montrealskim oddziale Ubisoftu oraz - jak 99% branży - w CD Projekt Red. Bartek wyjaśnia w nagraniu między innymi, co dokładnie obejmuje jego rola, przybliża trendy obecne w programowaniu grafiki, opisuje zalety i wady życia za Wielką Wodą (nie tylko na niwie gamedevu) czy dzieli się swoimi doświadczeniami z wystąpień na Game Developers Conference i Digital Dragons. To prawdziwy specjalista, który potrafi zarazić pasją do grafiki nawet największych laików.

Dwóch i Ten Trzeci #20 - Bartłomiej Wroński (Sony Santa Monica)

Jeżeli z YouTubem Wam nie po drodze, to...

Jesteśmy również na iTunes!

Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.

Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube. Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com

[Źródło: Powinienem już stać w tramwaju i jechać na Gwiezdne Wojny, ale służba nie drużba. Najpierw praca później przyjemności. :D]

Oskar Śniegowski i Adrian Palma

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.