Dwa miliony Snajperów
Sniper: Ghost Warrior przekroczył dwa miliony sprzedanych na całym świecie egzemplarzy.
Jak widać, gra mimo nie do końca dobrego wykonania znalazła swoich zwolenników. Być może brakuje tytułów będących symulacją tego typu żołnierza i dwa miliony osób jednak zdecydowały zmagać się z błędami - zwłaszcza, że gra oferowana była w niższej cenie.
Jest to także sukces wizerunkowy City Interactive - dwa lata temu mało kto uwierzyłby, że znana z niskobudżetowych tytułów firma wyda tytuł, który sprzeda się w takiej liczbie.
Jestem dumny, że przekroczyliśmy magiczny próg dwóch milionów egzemplarzy. Jest to duże osiągnięcie, które sprawia, że rosną nasze aspiracje, co do sprzedaży kolejnych gier. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że jesteśmy nie tylko producentem, ale i wydawcą gry, co przyczyniło się do osiągnięcia ponadprzeciętnych zysków ze sprzedaży. - powiedział Marek Tymiński, szef City Interactive
Serwis MCV wspomina, że gra była zaskakująco dobrze przyjęta w Wielkiej Brytanii i wspięła się na szczyt listy sprzedaży All Formats Top Ten.
Aktualnie trwają prace nad drugą częścią gry.
Paweł Kamiński