Duża liczba na dziś: ćwierć miliona Battlefield 3 w Polsce
Polski oddział Electronic Arts się chwali i nie da się ukryć, że ma czym.
26.11.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:28
W oficjalnym mailu czytamy:
Miło mi poinformować, iż gra Battlefield 3 w ciągu 12 miesięcy od premiery znalazła w Polsce 250 tys. nabywców. 350 tysięcy, jeśli wliczymy także pojedyncze dodatki oraz pakiet Premium. 250 tysięcy to zsumowane normalne, pudełkowe wydanie gry, Battlefield 3 Premium Edition, a także ich cyfrowe wersje sprzedane na należącej do EA platformie Origin.
Bez niespodzianki, najwięcej, 63 proc., graczy wybrało wersję pecetową, 26 proc. na PlayStation 3, a 11 proc. na Xboksa 360. Co z jednej strony dobrze pokazuje, jak mocną marką jest BF na pecetach i... dorzuca kolejny kamyczek do obrazu "jak mocne jest piractwo na Xboksie 360". Biorąc pod uwagę, że obie konsole mają zbliżoną bazę użytkowników, widać, na której nielegalne wersje są popularniejsze.
Na jakiej platformie Wy kupiliście? Ja na PS3.
Konrad Hildebrand