Doom Eternal zadziała nawet w 1000 klatkach na sekundę
Jeżeli oczywiście znajdziecie do tego odpowiedni sprzęt.
Posiadanie mocnego komputera do gier, poza przywilejami, takimi jak możliwość patrzenia z góry na konsolowy plebs, wiąże się również z obowiązkami. Należy do nich uruchamianie wszystkiego w najwyższych możliwych detalach, no bo przecież po coś się te grube pieniądze w sprzęt zainwestowało.
Wygląda na to, że Doom Eternal będzie pod tym względem prawdziwym skarbem dla właścicieli PC. Jak powiedział serwisowi IGN główny projektant silnika gry - Billy Kahn - dzięki usprawnieniom w technologii renderowania obrazu będzie możliwe teoretycznie wyciągnięcie nawet 1000 klatek na sekundę.
DOOM Eternal - Official Trailer 2
W przypadku poprzedniej wersji silnika id Tech, użytej w pierwszym Doomie (znaczy tym z 2016) maksimum wynosiło marne 250 klatek. Teraz, dzięki lepszym wykorzystaniu wszystkich rdzeni procesora, możliwe stało się zwiększenie tej liczby czterokrotnie.
Również dzięki temu gra ma działać w stałych 60 klatkach na sekundę na konsolach bez kompromisów w kwestii grafiki.
Dominik Gąska