Do sieci trafiło prawie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o DOTA 2

Chcecie poznać historie postaci? Ich odzywki? Ikonki? Dane dotyczące trybów? Rozmiar buta? Do sieci trafiły pliki z zamkniętej bety DOTA 2 i trwa Festiwal Szperacza.

Do sieci trafiło prawie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o DOTA 2
marcindmjqtx

Choć DOTA 2 miała mieć swoją fazę bardziej otwartych betatestów, to Valve planowało oficjalnie wypuścić grę dopiero w 2012 roku. Mało który twórca lubi, gdy jego gra jest rozkładana na czynniki pierwsze przed czasem, ale tego nie da się już zatrzymać. Jest to też znakomita okazja dla wszystkich interesujących się kulisami tworzenia gier, bo mogą zobaczyć robocze wersje i potem porównać je z już gotowym produktem.

Dlatego ktoś już zrobił kompilacje pt. "Shitty Wizard", kwestii, którą wypowiada każdy z dostępnych w grze czempionów:

Wspomnianą gratką dla miłośników zerkania za kulisy jest też zestawienie wszystkich ikon umiejętności, w których wiele jest jak najbardziej roboczych. I tak wiemy, że zastępcze obrazki dla Queen of Pain przedstawiały George W. Busha i przebijający barierę dźwięku myśliwiec, a projektant umiejętności postaci Templar Assassyna bardzo lubił Gwiezdne Wojny.

Na YouTube trafiły też wszystkie pliki dźwiękowe bohatera. Nie porównywałem tego nigdy z podobnymi grami tego typu, ale każdy z czempionów wygłasza około siedem minut róznych odzywek, powarkiwań i okrzyków:

Dzięki temu nie będą się szybko osłuchiwać, mam nadzieję.

Jeżeli interesuje Was stworzony na potrzeby gry świat, to tutaj przeczytacie historie każdego z bohaterów. Dzięki temu dowiecie się, że Axe był żołnierzem w Armii Czerwonej Nocy, a Lich, został przywołany do życia przez maga o imieniu Anhil. Tutaj przeczytacie natomiast każdą linijkę tekstu, jaką będziecie mogli przeczytać w grze. Od komunikatu "monster kill" po opis dostępnych w grze przedmiotów.

Znalazło się też potwierdzenie, że w grze będą kapelusze. Jakieś.

Przy okazji w moje ręce trafiły też nieco starsze informacje o masie różnych trybów gry, które być może znajdą się także w pełnej wersji gry, ale kto tam Valve wie. Pogłoski mówią m.in. o trybie "Fortress", w którym jedna drużyna miałaby się bronić przed atakami drugiej. Pierwsi mieliby stawiać pułapki, drudzy najmować specjalne stworki. Ale do tych informacji podchodzę z większa rezerwą.

Shitty Wizard, to znaczy Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.