Do sieci trafiło prawie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o DOTA 2

Do sieci trafiło prawie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o DOTA 2

Do sieci trafiło prawie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o DOTA 2
marcindmjqtx
20.09.2011 16:07, aktualizacja: 06.01.2016 11:58

Chcecie poznać historie postaci? Ich odzywki? Ikonki? Dane dotyczące trybów? Rozmiar buta? Do sieci trafiły pliki z zamkniętej bety DOTA 2 i trwa Festiwal Szperacza.

Choć DOTA 2 miała mieć swoją fazę bardziej otwartych betatestów, to Valve planowało oficjalnie wypuścić grę dopiero w 2012 roku. Mało który twórca lubi, gdy jego gra jest rozkładana na czynniki pierwsze przed czasem, ale tego nie da się już zatrzymać. Jest to też znakomita okazja dla wszystkich interesujących się kulisami tworzenia gier, bo mogą zobaczyć robocze wersje i potem porównać je z już gotowym produktem.

Dlatego ktoś już zrobił kompilacje pt. "Shitty Wizard", kwestii, którą wypowiada każdy z dostępnych w grze czempionów:

Wspomnianą gratką dla miłośników zerkania za kulisy jest też zestawienie wszystkich ikon umiejętności, w których wiele jest jak najbardziej roboczych. I tak wiemy, że zastępcze obrazki dla Queen of Pain przedstawiały George W. Busha i przebijający barierę dźwięku myśliwiec, a projektant umiejętności postaci Templar Assassyna bardzo lubił Gwiezdne Wojny.

Na YouTube trafiły też wszystkie pliki dźwiękowe bohatera. Nie porównywałem tego nigdy z podobnymi grami tego typu, ale każdy z czempionów wygłasza około siedem minut róznych odzywek, powarkiwań i okrzyków:

Dzięki temu nie będą się szybko osłuchiwać, mam nadzieję.

Jeżeli interesuje Was stworzony na potrzeby gry świat, to tutaj przeczytacie historie każdego z bohaterów. Dzięki temu dowiecie się, że Axe był żołnierzem w Armii Czerwonej Nocy, a Lich, został przywołany do życia przez maga o imieniu Anhil. Tutaj przeczytacie natomiast każdą linijkę tekstu, jaką będziecie mogli przeczytać w grze. Od komunikatu "monster kill" po opis dostępnych w grze przedmiotów.

Znalazło się też potwierdzenie, że w grze będą kapelusze. Jakieś.

Przy okazji w moje ręce trafiły też nieco starsze informacje o masie różnych trybów gry, które być może znajdą się także w pełnej wersji gry, ale kto tam Valve wie. Pogłoski mówią m.in. o trybie "Fortress", w którym jedna drużyna miałaby się bronić przed atakami drugiej. Pierwsi mieliby stawiać pułapki, drudzy najmować specjalne stworki. Ale do tych informacji podchodzę z większa rezerwą.

Shitty Wizard, to znaczy Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)