Długi czas odradzania się po śmierci w Bloodborne właśnie został nieco skrócony

Gra otrzymała ważną aktualizację, a szybsze respawny gracza to jedna z nowinek. Ale nie jedyna.

Długi czas odradzania się po śmierci w Bloodborne właśnie został nieco skrócony
marcindmjqtx

23.04.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:07

Patch swoje waży - pobrać trzeba blisko 3 GB danych. Loadingi (urozmaicone od teraz tekstowymi opisami przedmiotów) po śmierci zostały zredukowane o 5-15 sekund. Zajęto się także sprawiającymi problemy windami oraz błędami, w wyniku których bossowie zacinali się w różnych miejscach, ułatwiając ich egzekucję.

Czyli będzie trudniej, sprawiedliwiej, a śmierć będzie teraz ciut mniej denerwująca. Szkoda, że nie dało się tak od razu.

[źródło: Kotaku]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpatchaktualizacja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.