Dlaczego trudno zniszczyć samochód w grze wideo?

Po raz pierwszy o problemach ze zniszczeniami samochodów w grach wideo usłyszeliśmy już kilka lat temu, kiedy to Polyphony Digital skarżyło się, że na dewastowanie wirtualnych odpowiedników realnych pojazdów w Gran Turismo nie pozwalają ich producenci. Temat powraca w wywiadzie, jaki Eurogamer przeprowadził z Garethem Wilsonem z Bizarre Creations. Jak wiadomo, ich najnowsza gra, Blur, będzie wyścigami, w których aby osiągnąć sukces będzie trzeba posiłkować się bronią i to w licencjonowanych samochodach. Niektórych marek nie zobaczymy przez to w grze, jak Ferrari czy Lamborghini. Oddajmy jednak głos panu Wilsonowi:

Dlaczego trudno zniszczyć samochód w grze wideo?
marcindmjqtx

26.05.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:45

Jeżeli ktoś nie chce robić czegoś, co my chcemy zrobić, wtedy zwyczajnie nie umieszczamy jego auta w naszej grze. Jest kilku dużych producentów samochodów, nie mogę powiedzieć jakich, którzy powiedzieli nam, że nie możemy pokazywać ich samochodów w płomieniach i odpuściliśmy. Powiedzieliśmy, że w takim razie nie użyjemy ich samochodów.Okazuje się jednak, że nie wszyscy stawiali tak trudne warunki, a nawet jeśli, to ktoś przetarł już szlak dla Blur.

Mieliśmy jeszcze jeden problem z producentami samochodów - nie chcieli, by z ich samochodów wydobywał się dym. Odpowiadaliśmy wtedy - "ale przecież byliście w GRID, a w GRID był dym", na co oni mogli odpowiedzieć tylko "no tak".Ciekawe, które marki aut były na tyle odważne, by umieścić swoje produkty w Blur? Jakąś odpowiedzią na to pytanie jest na pewno to, że któreś z tych, które pojawiły się już w GRID. Swoją drogą zabawna jest ta niechęć do pokazywania zniszczeń w autach, w końcu przy zderzeniach auta się niszczą i żaden marketing nie jest w stanie tego zmienić.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.