Dlaczego niezależni twórcy nie kończą swoich gier
marcindmjqtx
12.05.2009 | aktual.: 11.01.2016 18:14
- "Brak dobrych pomysłów". To chyba najbardziej oczywista sprawa. Najczęściej wydaje nam się, że mamy mnóstwo pomysłów, ale jak przychodzi do ich realizacji to wszystkie stają się takie oklepane lub wręcz niegrywalne.
- "Zmęczenie zbyt długą pracą nad jednym projektem". Wierzcie, że to potrafi być bardzo duży problem, szczególnie gdy poświęcacie swojej grze każdą wolną chwilę.
- "Po tym jak zaczniecie prace okazuje się, że gra jednak nie jest taka dobra". Stąd też ważna jest faza prototypowania, która wskazuje czy jest sens dalej wałkować pomysł.
Cho może nie odkrył Ameryki, ale wskazał naprawdę sensowne powody, przez które nie mamy obecnie zalewu interesujących gier od małych deweloperów, a jedynie kilka perełek.
PS Jeśli interesujecie się coś odrobinkę tworzeniem gier to warto zerknąć na cały artykuł.
[via Canned Dogs]