Dlaczego niezależni twórcy nie kończą swoich gier

Dlaczego niezależni twórcy nie kończą swoich gier12.05.2009 13:09
Dlaczego niezależni twórcy nie kończą swoich gier
marcindmjqtx

Kotaku naprowadziło mnie na ciekawy materiał pochodzący z jednego z seminariów z tokijskiego uniwersytetu Bunkyo Gakuin. Dyskusja dotyczyła głównie niezależnych deweloperów gier i powodów, przez które nie kończą oni swoich projektów. W tej sprawie wypowiedział się Kenta Cho:

  1. "Brak dobrych pomysłów". To chyba najbardziej oczywista sprawa. Najczęściej wydaje nam się, że mamy mnóstwo pomysłów, ale jak przychodzi do ich realizacji to wszystkie stają się takie oklepane lub wręcz niegrywalne.
  2. "Zmęczenie zbyt długą pracą nad jednym projektem". Wierzcie, że to potrafi być bardzo duży problem, szczególnie gdy poświęcacie swojej grze każdą wolną chwilę.
  3. "Po tym jak zaczniecie prace okazuje się, że gra jednak nie jest taka dobra". Stąd też ważna jest faza prototypowania, która wskazuje czy jest sens dalej wałkować pomysł.

Cho może nie odkrył Ameryki, ale wskazał naprawdę sensowne powody, przez które nie mamy obecnie zalewu interesujących gier od małych deweloperów, a jedynie kilka perełek.

PS Jeśli interesujecie się coś odrobinkę tworzeniem gier to warto zerknąć na cały artykuł.

327262065121514297
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)