Dlaczego Need for Speed: Rivals ominie Wii U i PS Vita?

To efekt słabej sprzedaży poprzedniej części i nowego silnika.

Dlaczego Need for Speed: Rivals ominie Wii U i PS Vita?
marcindmjqtx

22.10.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:57

Craig Sullivan pełniący funkcję dyrektora kreatywnego projektu powiedział serwisowi The Sixth Axis, że ilość pracy włożona w Most Wanted na Wii U absolutnie nie znalazła uzasadnienia w późniejszych wynikach sprzedaży gry. W dodatku Rivals będzie napędzane silnikiem Frostbite 3, który obecnie nie jest obsługiwany ani przez konsolę Nintendo ani przez Vitę. Stąd decyzja by darować sobie dodatkowy trud i skupić się na platformach, na których seria sprzedaje się znakomicie.

Tak więc w listopadzie spodziewajcie się NFS: Rivals w sklepach w wersjach na PS3, 360, PC, PS3 i Xbox One.

[źródło: Sixth Axis]

Maciej Kowalik

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.